Kompanija JYSK jedan je od 750 najboljih poslodavaca na svijetu, ocijenio je prestižni poslovni časopis Forbes. U suradnji sa Statistom, liderom u analizi tržišta i potrošača, Forbes je anketirao 150 tisuća zaposlenih iz 58 zemalja koji rade u multinacionalnim kompanijama i institucijama s punim i nepunim radnim vremenom. Od sudionika je zatraženo da ocijene svoju spremnost da preporuče svog poslodavca prijateljima ili obitelji, kao i da ocijene druge poslodavce u svojim djelatnostima koji su se istaknuli pozitivno ili negativno. JYSK se tu pozicionirao na 376 mjestu.

Jadranka Čulo Petrovčić, Managerica za ljudske resurse JYSKa za tržišta Slovenije, Hrvatske, BiH i Srbije, istakla je da je biti na Forbesovoj listi čast, ali ujedno i obveza.

„Izuzetno smo ponosni na ovo prestižno priznanje koje nam je jasan pokazatelj da su naši zaposleni prepoznali važnost otvorene komunikacije i našu spremnost da uvijek čujemo njihovo mišljenje. Uvijek se radujemo prijavama kandidata koji JYSK vide kao dugogodišnjeg poslodavca i partnera koji osigurava prilike za ambiciozne i hrabre poslovne uspone. Kao i do sada, i u narednom periodu cilj će nam biti da 90 posto managerskih pozicija popunjavamo sa zaposlenima koje smo izgradili interno tijekom vremena“, rekla je Čulo Petrovčić.

jysk (5).jpg
promo 

Ona je ovom prilikom dodala da se kompanija trudi biti konkurentna u visini primanja kao i dodijele bonusa koje mogu ostvariti svi zaposleni u trgovinama a u skladu s rastom prometa pojedine trgovine u odnosu na prethodnu godinu.

Zaposleni u kompaniji JYSK imaju priliku stvarati dugoročne karijere i prelaze na više pozicije kroz razne edukacije i razvojne programe kao što je primjerice Talent akademija.

Jedan od načina na koji JYSK prikuplja povratne informacije o zadovoljstvu svojih zaposlenih je i anonimna interna anketa koju kompanija provodi svake druge godine. Ovoj anketi mogu pristupiti svi zaposleni, a posljednja je organizirana početkom ove godine u svih 28 zemalja u kojima JYSK posluje.

Jan Verhoek, izvršni potpredsjednik JYSKa za ljudske resurse, istaknuo je da je ukupno 94 posto zaposlenih u ovoj kompaniji sudjelovalo u anketi o zadovoljstvu zaposlenih (ESS) a u Hrvatskoj su se odazvali svi zaposleni što čini stopu odaziva od 100%.

„Uz tako velik broj kolega koji su sudjelovali možemo biti sigurni da su odgovori utemeljeni i pouzdani, što nam olakšava čitav daljnji postupak unapređenja postojećeg poslovanja kako bi JYSK bio još atraktivnije mjesto za rad“, rekao je Verhoek.

Osim ovih pogodnosti, timski duh u kompaniji JYSK potiče se i kroz neformalna druženja, kroz organizaciju raznih proslava i teambuildinga, ali i tradicionalnog Family day okupljanja s obiteljima, uz roštilj u prirodi. Ono što JYSK također čini poželjnim poslodavcem je mogućnost da zaposlenici sudjeluju u raznim društveno odgovornim projektima kao primjerice JYSK za moj zeleni grad i NE ŠTEDI NA ŠUMI te kvalitetni proizvodi nastali s poštovanjem prema prirodi, kroz korištenje recikliranih materijala i ekološki prihvatljivih sirovina iz odgovornijih izvora.