Očuvanje planeta i zaustavljanje klimatskih promjena nije jednostavan posao. Kako pojedinac tome može doprinijeti u svakodnevnom životu kada se ponekad čini da je ta bitka unaprijed izgubljena? Jedan od odgovora se krije u izboru proizvoda koje koristimo za kućanstvo. Kompanija Procter&Gamble je nedavno predstavila inicijativu „OVO JE NAŠ DOM. ČUVAJMO GA.“ Putem nje predstavlja i proizvode koji su vođeni idejom da ekološke promjene kreću od svih nas.

Izbor se nalazi na policama trgovina i lako je odlučiti ako znamo da sebi olakšavamo svakodnevicu i ostavljamo što manji trag u okolišu. Recikliranje, prestanak upotrebe nove plastike i deterdženti koji peru na nižim temperaturama dio su odgovora. Kompaktiranje i smanjivanje težine proizvoda dovodi do manjih količina u transportu što značajno doprinosi anuliranju emisije ugljičnog dioksida što je P&G-jev globalni cilj do 2040. godine.

ARIEL ili svaki stupanj čini razliku!

Jeste li znali da visoka temperatura čini čak 60% ekološkog otiska kad je riječ o pranju rublja? To je više od ambalaže, proizvodnje i transporta zajedno. Arielova najnovija tehnologija za hladno pranje omogućuje učinkovito pranje na samo 30 stupnjeva, ali i niže. U trenutku kada se svijet zagrijava, Ariel poziva na hlađenje. Uz Ariel na nižu temperaturu su prilagođeni i deterdženti Dash i Tide. Uštedite energiju, sačuvajte odjeću i već ste značajno smanjili svoj utjecaj na okoliš.

Ariel(1).png
promo 

PAMPERS ili velika ljubav za manje otpada!

Udobnost koju Pampers znači i za djecu i za roditelje Pampers ne želi promijeniti, nego poboljšati. U suradnji sa stručnjacima i roditeljima kreirani su materijali od vrhunske celuloze koji su lagani po strukturi, a jednako učinkoviti. U posljednjih 20 godina Pampers je smanjio težinu proizvoda i ambalaže za čak 40%, a jedan od proizvodnih pogona koristi 100% električne energije iz obnovljivih izvora.

Pampers(1).png
promo 

HEAD&SHOULDERS ili bez tragova na planeti!

Od 1961. godine H&S je predan misiji da ukloni do 100% peruti iz kose. S istom predanošću ne želi ostavljati trag na planeti. Do 2030. godine cilj je koristiti do 100% reciklirane ili reciklabilne plastike. Nedavno je predstavljena i prva boca koja je proizvedena od plastike prikupljene na plažama. U proizvodnji je potrošnja vode već smanjena za 20%, a 95% proizvodnih pogona koristi pročišćivače i ne vraća otpadnu vodu u okoliš.

H&S new(1).png
promo 

PANTENE, AUSSIE, HERBAL ESSENCES I HEAD&SHOULDERS ili operi, napuni, ponovi!

Punjive boce i refil pakiranja od nedavno su dostupni i u Hrvatskoj. Ova svjetska senzacija na području proizvoda za kosu pomaže da se upotreba tzv. nove plastike smanji za 50%, a praktični refili smanjuju upotrebu plastike za čak 60% u odnosu na uobičajenu ambalažu tih proizvoda.

P&G Hair refill(1).jpg
promo 

Procter&Gamble prepoznaje i lokalne heroje borbe za zaštitu okoliša. U sklopu inicijative „OVO JE NAŠ DOM. ČUVAJMO GA.“ P&G donira sveukupno 300.000 kuna udruzi Institut Plavi svijet za zaštitu jadranskih dupina, udruzi Biom koja skrbi za zaštićene bjeloglave supove, te udruzi Lijepa naša koja će nagraditi 5 osnovnih škola za istaknute ekološke projekte. Ove projekte možete podržati kupnjom P&G-jevih proizvoda u periodu od 1. ožujka do 31. svibnja.

P&G_Cuvajmo svoj dom1(1).png
promo 


Više informacija o aktivnostima kompanije Procter&Gamble na polju održivosti potražite na: https://us.pg.com/environmental-sustainability/.