Sinoć je u Atriju Klovićevih održana prva večer projekta “Atelier” modnog događaja koji je na najljepši način podsjetio zašto su takvi događaji oduvijek privlačili modne zaljubljenike, ali i širu javnost, željnu društvenih događanja.
U prekrasnom ambijentu Klovićevih dvora svoje je kreacije predstavilo pet talentiranih hrvatskih dizajnera, Boudoir, BiteMyStyle, Martina Herak, unaesthetik, i Mihaela Brajković.
U novim kolekcijama uživali su brojni ljubitelji mode poput: Anita Dujić, Ljupka Gojić Mikić, Loredana Bahorić i Tihana Harapin Zalepugin, Tara Rosandić, Ivana Kovač, Edita Misirić Vrkljan i brojni drugi.
Ženstvena raskoš Boudoira i kolekcija od dvadeset modela haljina ono je što najviše volimo kod ovog brenda koji s lakoćom kreira haljine već više od 20 godina. unaesthetik je napisao “Ljubavno pismo kostimu koji nitko nikad nije htio” a inspiraciju vuče iz jednog od “najružnijih” komada odjeće - muške polo majice. Spoj prirodnih materijala i umjetnosti, unikatnosti, asimetrije i monokromatike u kombinaciji sa ručno oslikanim dijelovima tkanina – sve su to obilježja nove kolekcije modne dizajnerice Martine Herak.
BiteMyStyle, brand iza kojeg stoji dizajner Zoran Aragović u novoj kolekciji za proljeće-ljeto 2022. ostaje vjeran svojoj prepoznatljivoj estetici no ovaj puta u prvi plan stavlja boju kao dominantan element na svojim kreacijama, a Mihaela Brajković, koja je na nedavno održanom Dipmodu, ponijela titulu najbolje diplomske kolekcije modnog dizajna Tekstilno-tehnološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu predstavila se s dvije vrlo zanimljive kolekcije.
Samom projektu priključio se i doajen hrvatske mode Boris Pavlin koji je svoju kolekciju predstavio izložbom, a budući se radi o komadima koji se ručno izrađuju tjednima, te je svaki detalj bitan i vrijedan pažnje predstavljanje kolekcije u formi izložbe, nametnulo se samo po sebi.
Večeras nas u Klovićevim dvorima očekuje i druga večer ove modne poslastice, a moći ćemo uživati u predstavljanjima novih kolekcija Ivice Skoke, brenda DeLight, Luke Grubišića, JET LAGA i hrvatsko srpskog branda Steven Dockman.
Podsjetimo, projekt Atelier organiziran je u suradnji sa Talijansko hrvatskom gospodarskom komorom, a partneri projekta su: DS Automobiles, GeoPower group, NASHI Argan, učilište Profokus, Jana, Samsung, Pernod Ricard Hrvatska, Amelior London, Health and Beauty Center, Ferrero, De Longhi, Culmena, La Piel, Uff drinks, Generali osiguranje, LELO, FOREO, 4U2 i STEGA tisak.
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju