Studenti EFZG-a radili na stvarnom projektu za Emmezetu
Studenti su intezivno radili na osam različitih kolegija tijekom cijele akademske godine na zadatku gdje je cilj bio osmisliti cjeloviti plan digitalnog marketinga koji uključuje optimizaciju korisničkog iskustva na webshopu Emmezete, plan organske i plaćene komunikacije na društvenim medijima i internetskim pretraživačima.
Lijepo je vidjeti da cijeli timovi studenata ulažu trud i osmisle rješenje te na projektu pokažu poduzetnički duh, inicijativu i inovativnost. U projektu je sudjelovalo ukupno 75 studenta u 14 grupa, a studenti u grupi pod imenom Digizetta pobijedili su ponudivši najbolje rješenje, te osvojili Emmezetin poklon bon od 10.000 HRK.
Kroz ovakav način rada na projektu, za stvarnog klijenta, stekli smo daleko više znanja, ali i konkretnog iskustva nego iz klasičnih predavanja i prezentacija. Bilo je izazovno, ali isplatilo se - poručili su s osmjehom članovi grupe Digizetta.
Kada smo kreirali ovaj studij, vodili smo se željom da studentima pružimo ne samo znanje, već i vrlo konkretno iskustvo, te vjerujemo da smo ovakvim pristupom to i postigli. Posebnost ovog projekta i suradnje jest i visok stupanj uključenosti i podrške koju studenti imaju ne samo od strane profesora već i od stručnjaka iz prakse. Naime, studente su kroz sve faze projekta osim profesora, vodili i savjetovali i vanjski suradnici iz renomiranih digitalnih agencija i organizacija kao što su Degordian, Saatchi & Saatchi, Martian & Machine, Resonate, Bornfight, Ipsos Puls i Jadran Galenski Laboratorij, čime se dodatno osigurava vrhunsko obrazovanje i iskustvo za studente - istaknuli su voditelji studija.
Iznimno smo počašćeni što smo imali priliku ostvariti ovakvu vrstu suradnje s Ekonomskim fakultetom Zagreb i studentima pružiti mogućnost primjene stečenog znanja u praksi. Za nas ovaj projekt mnogo znači, želimo
podržati visoku razinu obrazovanja koje Ekonomski fakultet pruža te studente nagraditi za njihovu izvrsnost. Vjerujemo da je ovaj projekt studentima omogućio uvid u poslovnu stvarnost i pomogao im da pronađu svoj put u budućoj karijeri. Ovakvi projekti potaknut će mlade ljude da se ohrabre i predstave svoje ideje te da to možda jednog dana postane njihov novi posao - izjavila je Emmezeta.