Iako smo svi svjesni da su oči jedan od najvažnijih osjetila s kojim primamo oko 90 % informacija iz okoline, često ih uzimamo zdravo za gotovo.
Kada se pojave prvi simptomi kao što su zamagljenost i zamućenost vida, osjetljivost na svjetlo, slijepe pjege u vidnom polju i drugi, izrazito je važno ne ignorirati ih i što prije povezati simptome s pojedinim očnim stanjem.
Dobra je vijesti što su problemi s vidom u većini slučajeva rješivi uz adekvatno korektivno pomagalo, ali rana dijagnoza je od iznimne važnosti. Baš zato su Optika Anda i Go2Digital pokrenuli kampanju provjere vida na interaktivnim citylight ekranima. Kampanja ima za cilj ukazati na važnost brige o zdravlju očiju kod svih generacija.
U sljedećih 30 godina polovica svjetskog stanovništva mogla bi biti kratkovidna, zbog čega simpatični lik Anda Panda podiže svijest o ovom globalnom problemu i bori se protiv epidemije kratkovidnosti.
Sve o kampanji pogledajte u videu.
Prolaznici mogu jednostavno stati ispred ekrana i provjeriti prepoznaju li prikazano slovo. Slabiji rezultati po završetku testa dobiju dodatne upute s ekrana 'Prošećite do najbliže Optike Anda na besplatnu kontrolu vida ili ugovorite svoj termin'.
Ovu korisnu inovaciju možete pronaći na Go2Digital interaktivnim ekranima u Varšavskoj ulici u Zagrebu i zagrebačkim šoping centrima City Center One West, City Center One East i Arena centru, u City Center One Split aktiviralo je i isprobalo više od 12.000 ljudi.
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju