Kaufland je već lansirao posebnu web stranicu na kojoj se mogu pronaći pitanja i odgovori Kauflandovog ambasadora, Tonija Miluna, na sve nedoumice oko kupnje u eurima u ovom poznatom trgovačkom lancu, a sada kupcima dodatno obećava da će većinu redovnih cijena zaokruživati na niže te će i dalje osiguravati široku paletu vrhunskih proizvoda po najboljim mogućim cijenama.

Kaufland infografika(1).jpg
promo 

Što to točno znači za kupce? Od 1. siječnja 2023. prelazak na euro u Kauflandu odvijat će se u korist kupaca, i to tako da će se cijene zaokruživati na niži iznos.
„Kako bismo bili što veća podrška našim kupcima, odlučili smo za više od 15.000 proizvoda zaokruživati redovne cijene na niže, a to se isto odnosi na asortiman voća i povrća za koji znamo da posebno u ovo doba godine cijene mogu poprilično rasti. Stoga činimo sve kako bismo kupcima i dalje pružili najbolji mogući izbor i kvalitetu za najbolju moguću cijenu“, objasnila je Marija Franić, voditeljica Korporativnih komunikacija.
Zaštitno lice Kauflandove kampanje simpatična je Kuna Zlatica koja također poručuje: “Da, prelazim na euro… i zahvaljujem Kauflandu što kod preračunavanja zaokružuje cijene na niže u korist ljudi, a ne brojeva. Kunam vam se da je u Kauflandu fer transfer!”