Fokus projekta u godini na izmaku bio je na suradnji s domaćim influencerima koji odgovaraju strateškim proizvodima turističkih zajednica udruženih u Klaster sjeverozapadne Istre. Naglasak je stavljen na promociju u predsezoni i posezoni te dodatnom ponudom kojom se sjeverozapadna Istra ističe u odnosu na konkurenciju.

Domagoj Sever(1).jpg
promo 

"Svake godine nekoliko puta navratim do sjeverozapadne Istre jer me privuče pregršt zanimljivih evenata izvan glavne turističke sezone, poput Istria Wine&Walka, a i tenis, koji obožavam, puno je ugodnije zaigrati prije ljetnih vrućina. Spoj prirodnih ljepota, outdoor aktivnosti, savršene hrane i predivnih lokacija za fotografiranje meni je idealan i za odmor i za stvaranje zanimljivog sadržaja za društvene mreže”, istaknuo je travel bloger Domagoj Sever i dodao:
“Drago mi je da udružene turističke zajednice i svi subjekti koji sudjeluju u turizmu sjeverozapadne Istre prepoznaju i dobar sadržaj na društvenim mrežama te moram istaknuti da smo ostvarili zaista uspješnu suradnju. U europskim okvirima malo destinacija nudi toliko kvalitetnog sadržaja na tako malenom geografskom području poput sjeverozapadne Istre."
Kroz sudjelovanje na proljetnim i jesenskim manifestacijama u organizaciji Klastera sjeverozapadne Istre, domaćim influencerima predstavljena je ponuda destinacije i strateški proizvodi kroz njihov osobni doživljaj koji je, prema reakcijama, iznad svih očekivanja.

GetOriginalImageById.jpg
promo 

„Zašto se volim uputiti u sjeverozapadnu Istru? Odgovor je jednostavan - bilo da sam u Umagu, Novigradu, Brtonigli, Bujama, Motovunu, Grožnjanu ili Oprtlju - meni je jednako divno, jer se baš uvijek i svugdje uspijem odmoriti i napuniti baterije. Kad se dobro naspavam, obiđem vinare i maslinare, uputim se na ručak u jednu od brojnih konoba, stanem usput na kavu i rakijicu pa se uputim na plažu, neovisno koje je doba godine, i samo dišem uz more. Kad odsjednem u jednom od brojnih odlično opremljenih hotela, obavezno rezerviram barem jedno popodne za odmak od svega odlaskom u SPA/wellness zonu. Veseli me popratiti i razne eno-gastro manifestacije u organizaciji Klastera sjeverozapadne Istre, koje su sve raznovrsnije i sve brojnije, i uživati u najdivnijim lokalnim proizvodima koji svojom kvalitetom iznova potvrđuju zašto je sjeverozapadna Istra top gastronomska destinacija. I uvijek, baš uvijek se vraćam“, izjavila je gastro blogerica Sandra Rončević.

Sandra Rončević i Tatjana Pastuo.jpg
promo 

Projekt promocije sjeverozapadne Istre kao influencer friendly destinacije nadograđivat će se u godinama koje slijede kroz proširenje suradnje i na influencere s emitivnih tržišta. Time će se ova atraktivna destinacija nastaviti obraćati nišnoj ciljnoj skupini te posebice mlađoj populaciji predstaviti što sve nudi u predsezoni i posezoni.
Više informacija moguće je pronaći na službenoj web stranici www.coloursofistria.com.