Profil @artlexachung kojeg vode sestre María i Beatriz Valdovín je svojim usporedbama modnih fotografija i klasičnih umjetničkih dijela, koja među ostalim potpisuju Renoir, Modigliani i Picasso, prikupio 85 tisuća pratitelja.
Profil @womenfromhistory ima pak više od 118 tisuća pratitelja kojima donosi izvanrednu kolekciju freski, drevnih artefakata i printova koji slave „snažne žene“. Među objavama se nađe svega u rasponu od egipatske boginje Hator do Vermeerove djevojke s bisernom naušnicom.
Među brojnim Influencerima svoje mjesto je pronašla i jedna koja je nešto veći utjecaj imala u 18 stoljeću. Profil @marieantoinetteofficiel prati 21.8 tisuća ljudi i uvodi ih u život francuske kraljice kroz fotografije i slike kraljevskih zdanja. Posebno je zabavna činjenica da su postovi pisani u prvom licu jednine pa se followersi lako mogu uživjeti u ulogu stalkera kraljice koja je rođena 1755. godine.
Profil @gesubambinibrutti vodi u svijet ružne djece. Naime dvije prijateljice i ljubiteljice kršćanske umjetnosti koje žive u Firenci su jednog dana zaključili da na većini prikaza Isus se čini kao veoma ružna beba. Uskoro su počele sakupljati slike na kojima beba Isus izgleda ružno, a danas im fotografije takvih umjetničkih djela šalju povjesničari umjetnosti diljem svijeta.
Profil @arthistoryfashion je osmislila produkt dizajnerica Betty Quinn s ciljem da istraži kako vizuali iz prošlost utječu na današnje modne prikaze. Njezine objave s velikom preciznošću pokazuju da su kodovi kao što su body language i kompozicija ostali nepromijenjeni.
Profil Charlotte di Carcaci prati oko 66 tisuća pratitelja. Ono što je razlikuje od drugih je njezina ljubav prema detaljima koje nalazi u remekdjelima slavnih umjetnika. Njezina strast za detaljima kao što su vezovi, čipka i nakit gotovo da stvara ovisnost.
Projekt povjesničarke umjetnosti Fernande Pinto-Basto na profilu @imagined_interiors donosi interijere umjetnika 18. i 19. stoljeća te inspiraciju za njihovo uređenje, kao i lekcije iz povijesti umjetnosti.
Umjetnost na Instagramu definitivno nije ono na što smo naučili, zapravo je još zabavnija i inspirativnija, nego je to često slučaj kad je postavljena u klasičnom muzejskom postavu.