Kako je ljepota koja dolazi iz suplemenata postala iznimno unosna niša
Profimedia 

„Prije deset godina wellness je bio još uvijek mirna niša. Indie brendovi su u potpunosti promijenili scenu. Izgledaju više seksi i smatra se cool koristiti ih“, kaže Lisa Payne koja se bavi predviđanjima za beauty industriju u agenciji Stylus te dodaje da postoji još jedna grupa u ovom sektoru koja polako dolazi u prvi plan, a to su takozvani „ zdravstveni hakeri“ koji na hranu gledaju kao na primarni izvor wellnessa pa su suplementi tu da nadoknade nedostatke, dok je ljepota samo nuspojava.

U tome ima dosta istine jer, kako tvrdi Dr. Paul Clayton, čak 80 posto nas je pothranjeno zbog načina na koji se hranimo što uveliko utječe na naš imunitet, kronične upale i slično. Dakle, točno je da su nam potrebni dodatci u vidu različitih vitamina i minerala, no ono što smatra zabrinjavajućim je siva zona kada je u pitanju njihovo reklamiranje, odnosno baziranost na tuđim istraživanjima.

U mentalnom sklopu milenijalaca je, tvrdi, da sebe smatraju CEO-om vlastitog zdravlja te si sami pripisuju suplemente bez da konzultiraju liječnike te kreiraju svoje zdravstvene protokole koji se sastoje od Ayurvedskih recepata i lijekova do adaptogena.

Newby Hands, beauty direktorica Net-a-Portera, se slaže da preklapanje zdravlja i ljepote donosi nove prilike za konzumerizam te smatra da koncept „ iznutra“ daje veću vrijednost ljepoti. Briga za fizičku dobrobit tako se sastoji od različitih ulja, vitamina i minerala kojima se želi poboljšati sve od sna do debljine kose i noktiju.

Očekuje se da će Covid-19 pandemija još dodatno ubrzati momentum vezan uz suplemente jer je zdravlje postalo prioritet pred izgledom. Stoga su suplementi koji ciljaju na imunitet, san i opuštanja od stresa posljednjih mjeseci posebno popularni. No velik problem je i sastav tih suplemenata, budući da nije dovoljno da budu samo „prirodni“ već da su u pravom obliku i koncentraciji kako bi ih se mogli probaviti i apsorbirati u organizam na najbolji mogući način.

Ono što daje novi prostor za afirmaciju brendova je njihova transparentnost, što bi moglo, nada se Payne, prisiliti na postavljanje novih standarda.

Također treba napomenuti sve veću popularnost personaliziranih suplemenata i u tom sektoru kao primjer se navodi pristup brenda Care/of koji sve proizvode klasificira prema postojećim istraživanjima, a kriteriji su broj studija, konzistentnost rezultata, opseg rezultata i metodologija.

Eksperti dosta hvale i Lyma proizvode, koji adresiraju sve od imuno sistema do mentalnog fokusa, upala, stresa, kože, kose, noktiju, srca, vida i kostiju. Brend je razvijen uz pomoć Dr. Claytona koji je oduševljen njihovim pristupom koji se bazira na dokazima i vjeruje da je upravo to budućnost koju čeka sektor zdravlja i antiaginga.

Kako je ljepota koja dolazi iz suplemenata postala iznimno unosna niša
Twitter