Početkom prošlog stoljeća, pionirski dezodorans s potpuno bezličnim imenom, Odorono, objavio je oglas s natpisom “Within the curve of a woman’s arm”. Linija je pratila sliku bračnog para u romantičnom zagrljaju, s podnaslovom: "Rasprava o ovoj temi prečesto se izbjegava“. Do tada neviđen uspjeh oglasa utkao je put Cutex-u da podsjeti žene da su "Nokti upadljivi pri svakom pokretu vaše ruke" te Listerinu koji je 1923. upozorio da je upravo loš zadah razlog "za često biti djeveruša, ali nikad nevjesta".
No, iako su te ženske tajne kako izgledati i mirisati dobro bile uglavnom prezentirane na stranicama časopisa, odgovarajući plakati tada su bili još veseliji, koristeći grafičke, živopisne ilustrirane slike. "Oglasi na autobusnim skloništima uglavnom su bili za kreme, sapune i parfeme", kaže prodavač Kirill Kalinin, vlasnik londonskog butika AntikBar, koji trenutno ima njemački plakat iz 1950-ih (vrijedan 450 funti) koji Zeozon sunčevu kremu oglašava skijaškom mnoštvu.
Crème de la crème plakata za ljepotu obično su oni iz razdoblja art nouveau i art deco. "To je poželjna tema već oko 40 godina, tako da je teško pronaći one od prijelaza stoljeća do 1930-ih", kaže Robert Chisholm, suvlasnik njujorške galerije Chisholm Larsson, čija se kolekcija diči francuskim posterom za boju kose Jackita (1.200 dolara) iz 1930-ih i setom od četiri postera Chanel No 5 (1.600 dolara) koji je stvorio Andy Warhol 90-ih.
Za Erica Kellenbergera, drugačiji Stoecklin dizajn za Binacu jedan je od najboljih beauty plakata u njegovoj kolekciji - od 20 000 komada koju sada želi prodati. „Trebate trešnje na torti kada pokušavate prodati tortu,“ kaže školovani arhitekt. "A ja imam mnogo trešanja." Tu spadaju i poster za parfeme Alphonsea Mucha; fini francuski i njemački art deco otisci, poput šarene Jupp Wiertz ilustracije žene koja drži suncobran za sapun Kaloderma (čija se verzija prodala 2004. godine za 10.500 eura); i upečatljiv, modernistički dizajn iz 1947. godine za ruž Roger&Gallet. Svoje manje rijetke nalaze, njih 6 800, prodao je u svojoj eBay trgovini, među kojima je bio poster za kremu Liljemjölk (750 dolara) i za njegu oko očiju Tonicyle Madelys (150 dolara).
Još jedna kolekcionarka, direktorica prodaje softvera sa sjedištem u Zürichu, fokusirana je na radove iz svoje rodne zemlje Mađarske. „Kombiniram one iz 1970-ih za beauty brend Fabulon - čiji je vlasnik moja obitelj - s modnim plakatima iz 60-ih i suvremenom umjetnošću. U svakoj sobi imam barem jedan plakat “, kaže Kata Budahazy. „Obožavam boje i oblike; puni su energije. "