Nakon što su 2006. godine otkupili Shopbop i tijekom godina dobili uvid u sve aspekte biznisa prodaje luksuzne mode, Amazonovi stručnjaci procijenili su da je došlo vrijeme da lansiraju vlastitu platformu. Projekt je trebao zaživjeti još u proljetnim mjesecima, no zbog koronavirusa odgođen je za jesen.
Platforma će najprije biti lansirana u Americi, a zatim se postupno otvarati na europskim tržištima. Luksuzni brendovi koji će svoje proizvode prodavati preko Amazonova novog shopa nalik Farfetchu ili Net-a-Porteru otkrivat će se jedan po jedan, a prva imena doznat će se uskoro.
Stiže Amazonova platforma luksuzne mode koja planira postati najjača
Nakon što su 2006. godine otkupili Shopbop i tijekom godina dobili uvid u sve aspekte biznisa prodaje luksuzne mode, Amazonovi stručnjaci procijenili su da je došlo vrijeme da lansiraju vlastitu platformu
Još iz kategorije
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima (Narodne novine, br. 111/2021, 114/2022), komentiranje na našim portalima omogućeno je samo korisnicima koji su se prethodno registrirali i koji su se upoznali s našim pravilima komentiranja. Zabranjeno je postupanje suprotno odredbama članka 94. stavka 2. Zakona o elektroničkim medijima, a svaki je korisnik osobno odgovoran za cjelokupan sadržaj koji objavi ili učini dostupnim.
Još uvijek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš raspravu.