Nakon što su 2006. godine otkupili Shopbop i tijekom godina dobili uvid u sve aspekte biznisa prodaje luksuzne mode, Amazonovi stručnjaci procijenili su da je došlo vrijeme da lansiraju vlastitu platformu. Projekt je trebao zaživjeti još u proljetnim mjesecima, no zbog koronavirusa odgođen je za jesen.
Platforma će najprije biti lansirana u Americi, a zatim se postupno otvarati na europskim tržištima. Luksuzni brendovi koji će svoje proizvode prodavati preko Amazonova novog shopa nalik Farfetchu ili Net-a-Porteru otkrivat će se jedan po jedan, a prva imena doznat će se uskoro.
Stiže Amazonova platforma luksuzne mode koja planira postati najjača
Nakon što su 2006. godine otkupili Shopbop i tijekom godina dobili uvid u sve aspekte biznisa prodaje luksuzne mode, Amazonovi stručnjaci procijenili su da je došlo vrijeme da lansiraju vlastitu platformu
Foto: Press
Merkur ulazi u Lava 26. lipnja i donosi komunikacijski kaos za 3 znaka: Evo kako preproditi ovo izazovno razdoblje
Luksuzno ljetovanje u Italiji i stari Hollywood: SKIMS x Roberto Cavalli stižu s retro kolekcijom koju pikiramo
Zašto svi odjednom rade čučnjeve u uredima? Za sve je 'kriv' Office Chair Butt
Ovako izgleda majka Danijele Martinović: Preživjela je tešku prometnu nesreću, a pored poznatih kćeri ima i 2 sina
Oni su bili nepoželjni na svadbi Brene i Bobe: Zbog mladenaca je prekinut Dnevnik, a na adresu im je stiglo 4000 pisama
'Vratila se...': Valentina iz 'Ljubav je na selu' o drastičnoj promjeni, ovaj njezin potez mnogi su predviđali