Nakon što su 2006. godine otkupili Shopbop i tijekom godina dobili uvid u sve aspekte biznisa prodaje luksuzne mode, Amazonovi stručnjaci procijenili su da je došlo vrijeme da lansiraju vlastitu platformu. Projekt je trebao zaživjeti još u proljetnim mjesecima, no zbog koronavirusa odgođen je za jesen.
Platforma će najprije biti lansirana u Americi, a zatim se postupno otvarati na europskim tržištima. Luksuzni brendovi koji će svoje proizvode prodavati preko Amazonova novog shopa nalik Farfetchu ili Net-a-Porteru otkrivat će se jedan po jedan, a prva imena doznat će se uskoro.
Stiže Amazonova platforma luksuzne mode koja planira postati najjača
Nakon što su 2006. godine otkupili Shopbop i tijekom godina dobili uvid u sve aspekte biznisa prodaje luksuzne mode, Amazonovi stručnjaci procijenili su da je došlo vrijeme da lansiraju vlastitu platformu
Još iz kategorije
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju