Otkako je svijet poharala pandemija koronavirusa, u želji da opstanemo, promijenila se naša stvarnost. Već je s prvim taktovima "novog svijeta" bilo jasno da neka stara i ustaljena pravila više neće funkcionirati u novim okolnostima, no na početku nitko nije znao kako će promjene u konačnici izgledati. Modni brendovi brzo su se okrenuli virtualnim sferama, a svi su se pitali što će biti s dobrim starim modnim revijama na prestižnim tjednima mode s visokom produkcijom i četama posjetitelja natiskanima oko piste.

Na reviji modne kuće Balmain u prvim su redovima sjedili - ekrani
Press 

No, renomirane svjetske modne kuće pronašle su plejadu različitih rješenja. Naravno, u želji da se prilagode novonastaloj situaciji, ali i da pokažu domete svoje kreativnosti. Neki su odlučili svoje kolekcije pokazati posve digitalno, bez prisutnosti publike, a pariška modna kuća Balmain dosjetila se jednog vrlo kreativnog rješenja. Svoju kolekciju namijenjenu sezoni proljeće/ljeto 2021. prikazali su u Parizu pred "standardnom" publikom, ali i pred nekoliko redova ekrana s kojih su reviju pratila najvažnija lica s modne i celebrity scene.

Svaki ekran prikazivao je drugog gosta koji je pratio live prijenos, a među posjetiteljima našli su se Jennifer Lopez, Anna Wintour, Cara Delevingne, Megan Thee Stallion, Kris Jenner i drugi. Revija, doduše, nije prošla bez kritika pa su Balmainu neki zamjerili što je dio gostiju (u vremenu fizičke distance) poredao u publiku jedne do drugih, a onim "važnijima" dao mogućnost da, iz sigurnosti vlastitog doma, prate reviju bez da se inkomodiraju i izlažu potencijalnoj zarazi. Dakako, kritika je na mjestu, no Olivieru Rousteingu ipak treba odati priznanje. Balmainova revija možda je na tragu onoga kako bi modne prezentacije mogle izgledati u skoroj budućnosti.