Donosimo dio intervjua s Ivanom Kovačićem kojeg u cijelosti možete pronaći u raskošnom, zimskom izdanju magazina StoryBOOK

Nedavno je odjeknula vijest da vodeći svjetski posrednik u prometu luksuznim nekretninama, prestižni Christie's International Real Estate, putem vaše tvrtke Remington Realty Hrvatska stiže i na naše tržište. Što to znači za Hrvatsku i što prodavači i kupci luksuznih nekretnina mogu novo očekivati od vas?

Dolazak brenda kao što je Christie's International Real Estate na hrvatsko tržište ima potencijalno veliku važnost za daljnji razvoj nekretninske i posredno turističke industrije. Otvaranjem lokalnog predstavništva brenda koji više od 250 godina pruža svoje usluge najistaknutijim i najimućnijim pojedincima u svijetu Hrvatska dobiva sjajnu priliku da se pozicionira na svjetskoj karti luksuznih destinacija te da istodobno sudionici na tržištu dobiju iznimnu globalnu platformu za marketing visokovrijednih nekretnina.

Naš je cilj dovesti u Hrvatsku globalni know how i spojiti ga s našim detaljnim poznavanjem lokalnog tržišta te otvoriti nova emitivna tržišta, kao i nove kanale i strategije za marketing i prodaju nekretnina. Kroz više od 940 ureda u 49 zemalja i christiesrealestate.com web stranicu koja bilježi više od 52 milijuna posjeta godišnje, pružamo nekretninama globalnu izloženost bez premca.

Naši klijenti mogu očekivati najvišu razinu personalizirane usluge u kojoj Christie's klijenti uživaju već više od 250 godina. Prodavateljima pružamo svjetsku razinu globalne marketinške promocije kroz kombinaciju tradicionalnih i modernih medija i marketinških i PR strategija.  

Takvoj klijenteli najčešće nije dovoljno ponuditi samo čisto more, blagu mediteransku klimu i šarmantne kamene ili moderne vile. Koje su još luksuzne usluge i sadržaji vrlo traženi?

More, sunce i plaža nažalost više ne mogu biti prodajna strategija za istaknutiju klijentelu. To je vrijeme daleko iza nas. Tradicionalna arhitektura također je nešto što imućnija klijentela sve manje traži, osim u slučajevima kada se elementi tradicionalne gradnje uspješno kombiniraju s modernim arhitektonskim izričajem. Kada su u pitanju sadržaji same nekretnine, grijani bazen, sauna, masažna kada, play room, fitness, garaža, pa čak i u slučaju potrebe dizalo postali su standardni sadržaji koje klijenti očekuju u luksuznom objektu. Treba, naravno, naglasiti da istaknutiji klijenti danas u pravilu traže topli smještaj, odnosno traže punu uslugu u smislu dostupnosti kuhara, vozača, masaže, osobnog trenera, dadilje, plovila sa skiperom i sličnih usluga.

Kada je riječ o samim sadržajima u turističkoj destinaciji, potrebno je snažno poraditi na daljnjem razvoju i brendiranju hrvatske gastronomije. Također, vrlo je bitno da omogućimo daljnji razvoj zabavnih sadržaja koji bi trebali moći zadovoljiti potrebe zahtjevnije, imućnije i sofisticiranije klijentele.