Pandemija i sve restrikcije koje su s njom stigle duboko su se ugnijezdile u svaku poru naših života. Zbog bojazni za opstanak pauzirali smo živote podređujući ih oprezu i čekanju, stavljajući postrance sve ono što oplemenjuje naše duše. Kulturu smo, nezasluženo, na duže vrijeme gurnuli na samo začelje naših prioriteta zaboravljajući da ponekad trebamo odmak od stvarnosti i da nam umjetnost treba (više nego ikada prije) kako bismo širili vidike, razgrnuli zavjese vlastitog iskustva i otputovali u neke druge svjetove.

No, ova prevrtljiva vremena puna zabrana i katastrofa neće trajati vječno. Kao što nas je povijest već poučila svojim bogatim iskustvom, upravo nakon najtežih era, često slijede najplodnija vremena. Akumulirana energija, kreativnost i svježe ideje često tada zabljesnu u punom sjaju, oslobođene okova, i eksplodiraju u nekoj novoj renesansi. Umjetnost uvijek pronađe način da se izrazi i raskrči neke nove puteve, a era ispunjena restrikcijama možda nas ipak nauči da ne možemo živjeti bez duše i da trebamo cijeniti umjetnost jer je ona naš prozor u maštu, u druge i neistražene svjetove, u slobodu.

Akumulirana kreativnost i ideje, eksplodirat će u nekoj novoj renesansi
Mare Milin/Storybook 

Akumulirana kreativnost i ideje, eksplodirat će u nekoj novoj renesansi
Mare Milin/Storybook 

Akumulirana kreativnost i ideje, eksplodirat će u nekoj novoj renesansi
Mare Milin/Storybook 

Upravo smo zato našu priču o umjetnosti i renesansi u zimskom izdanju magazina StoryBOOK proželi talentiranim ljudima, kreativcima i umjetnicima, koji niti u prevrtljivim vremenima punim zabrana, nisu odustali od stvaranja. “Nepoznata iz Seine” neobičan je amalgam kazališne predstave i koncerta koji je premijerno zaigrao na daskama zagrebačkog Teatra &TD krajem neslavne 2020. uprizorivši istoimenu dramu austrijskog književnika Ödöna von Horvátha iz 1933. godine.


Režiju potpisuje mlada, ali nedvojbeno talentirana redateljica Rajna Racz, a pri postavljanju “Nepoznate iz Seine” imala je podršku sjajnog ženskog tima: scenografiju potpisuje Paola Lugarić, kostimografiju Ines Bašić, suradnica za pokret je Nikolina Medak, za oblikovanje svjetla zadužena je Dina Marijanović, a vizualni identitet i fotografije djelo su Mare Milin, dok su na pozornici zaigrali Judita Franković Brdar, Marin Klišmanić, Robert Španić (Ivan Čuić) i Gloria Dubelj, te zagrebački bend Porto Morto čija se glazbena kulisa snažno ispreplela s narativom. Veliki intervju naše autorice Tine Lončar i umjetnički editorijal u cijelosti koji potpisuje Mare Milin, pronađite u tiskanom izdanju magazina StoryBOOK.

Akumulirana kreativnost i ideje, eksplodirat će u nekoj novoj renesansi
Mare Milin/Storybook 

Akumulirana kreativnost i ideje, eksplodirat će u nekoj novoj renesansi
Mare Milin/Storybook 
Akumulirana kreativnost i ideje, eksplodirat će u nekoj novoj renesansi
Mare Milin/Storybook 

Akumulirana kreativnost i ideje, eksplodirat će u nekoj novoj renesansi
Mare Milin/Storybook 

Akumulirana kreativnost i ideje, eksplodirat će u nekoj novoj renesansi
Mare Milin/Storybook 

Akumulirana kreativnost i ideje, eksplodirat će u nekoj novoj renesansi
Mare Milin/Storybook