Mislim da je seksualna dobrobit osnovno ljudsko pravo. Seks koji dolazi uz pristanak i intimno zadovoljstvo je briga za sebe. Svaki čovjek bi trebao imati pristup kvalitetnim seksualnim proizvodima bez obzira na rod, dob ili seksualnost“, kaže glumica.

Posebno joj smeta što su tvrtke koje nude ovu vrstu proizvoda već desetljećima u vlasništvu istih ljudi i način na koji se seksualnost komunicira s kupcima, baš kao i proizvodi poprilično je zastario.

„Kupci se uglavnom suočavaju s proizvodima koji su fokusirani samo na muškarce ili samo na žene ili se sve vrti oko „zločestog“, „nepriličnog“ i slično. Seksualna dobrobit je briga o sebi. Za mene brinuti o tijelu na seksualan način bi trebala biti ista stvar kao i brinuti o tijelu u smislu nutrijenata, sredstava za njegu kože i vježbanja. Seks je važan i poseban te kao takav treba biti i tretiran.“, kaže te dodaje kako je važno da se svaka osoba osjeća uključeno i bude u mogućnosti pristupiti ovoj vrsti brige o sebi, ali i da se razgovor vezan uz seksualno zdravlje treba destigmatizirati.

Seksualni wellness: 50 nijansi sive na poduzetnički način Dakote Johnson
Profimedia 

Previše dugo je seksualno zdravlje bilo loše plasirano na tržištu. Previše agresivno i rodno određeno. Maude je fokusiran na to da učini seksualnu brigu dijelom osobne wellness rutine. Uz kreiranje proizvoda i pristup edukaciji i osvještavanju vlastitog tijela i seksualnosti, kreiramo i priliku za ispravnu brigu i to oslobođenu tabua.“

„ Konstantno moram ispravljati ljude koji misle da zato što sam žena osnivačica je i tvrtka samo za žene. To smatram suptilno seksističkim“, kaže osnivačica i vlasnica brenda Éva Goicochea koja s Dakotom dijeli zajedničke prijatelje, zahvaljujući kojima je i došlo do ove suradnje. Glumica nije jedina koja je investirala u ovaj brend to su učinili i Benjamin Millepied, Steven Alan te Cédric Aumonier.

Seksualni wellness: 50 nijansi sive na poduzetnički način Dakote Johnson
Instagram 


Usprkos pandemiji koronavirusa potražnja za njihovim proizvodima iznenađujuće je porasla. Tako se u tom periodu za vibrator ovog brenda navodno predbilježilo oko 22 tisuće kupaca. Za razliku od prije lockdowna, kada su kupci ovakve proizvode kupovali nakon radnog vremena, sada, budući da rade od kuće, kupuju ih u sva doba dana, tvrdi Goicochea.

Johnson također smatra da su ljudi umorni od toga da nešto što je suštinski dio ljudskog postojanja nije prihvaćeno te da se tome ne pridaje dovoljno pažnje i edukacije. “Seks je najintimnija stvar koju čovjek može napraviti i voljela bih vidjeti svijet u kojem, ne samo da ne sudimo i prihvaćamo seks i naše tijelo, već i učimo dati sebi i partneru pravu brigu i pažnju kakvu naša tijela zaslužuju.“