Turbulentna godina iza nas, prepuna dramatičnih događanja, promijenila je svaki segment naših života, a beauty industrija pritom nipošto nije iznimka. Zbog opasnosti koju je u naše živote unijela pandemija, velika većina ljudi odabrala je svoj dom kao svoje sigurno utočište, a uz bivanje u ležernim outfitima sačinjenima od pamučnih T-shirta i trenirki, i naša se beauty rutina stubokom promijenila.
Umjesto da se fokusiramo na teški make-up, svoju smo njegu suzili na najosnovnije korake, nastojeći očuvati zdravlje i ljepotu kože u stresnim vremenima. U fokusu su bili dezinficijensi, a priliku su nanjušili i mnogi luksuzni brendovi kao i oni novi koji su izrasli na ovoj novoj potrebi. Naravno, osim što smo mahnito špricali ruke, ne znači da se uopće nismo šminkali. No, naš se dnevni make-up promijenio. Vrlo smo brzo uvidjeli da ruž za usne nije osobito praktičan za nošenje ispod zaštitne maske, pa se fokus preselio na oči. Posve logično, prodaja ruževa za usne dramatično je opala, dok je prodaja maskara i olovki za obrve značajno porasla.
No, više žena nego ikada u novijoj povijesti u potpunosti je odustalo od šminkanja, a svoju su pažnju usmjerile na njegu kože maskama za lice, serumima i noćnim kremama. Upravo ta njega percipirala se kao forma self-carea koja nam je u turbulentnim danima bila i više nego nužna. Također, maske su izazvale nove i dosad nepoznate kožne probleme poput akni koje su brzo dobile naziv 'maskne'.
Zvijezde su i u 2020. pokretale svoje beauty linije no one su uvijek dolazile s dubljim porukama, nastojeći osvijestiti važnost mentalnog zdravlja, pročišćavanja, ljubavi prema sebi i odvraćanja misli od crnih scenarija. Beauty industrija prošle je godine napravila još jedan veliki korak. Više nego ikada prije razgovaralo se o utjecaju industrije na okoliš i nastojalo smanjiti zagađenje.
Predviđanja govore da bi industrija ljepote trebala doseći enormnih 438.38 milijardi dolara prihoda do 2026. godine, a ako nastavi činiti kao do sada, to će značiti alarmantnu količinu otpada. Srećom, mnogi su brendovi uvidjeli svu težinu tog problema fokusirajući se na održivost, prirodne sastojke i smanjenje obujma plastične ambalaže. Shodno tome porasla je popularnost proizvoda koji se mogu nadopunjavati i brendova koji koriste alternative za plastiku. Premda dramatična, 2020. je očito potaknula neke pozitivne promjene koje bismo trebali objeručke prihvatiti u 2021.
Autor: T.L.
Fotografije: Profimedia