Uvijek je zanimljivo govoriti o tome koliko vjenčanja mogu biti važan dio turističke prepoznatljivosti kako naše zemlje tako i pojedinih regija. Jedinstvene lokacije, vrhunski profesionalci, prirodne ljepote i savršena usluga upravo su ono što mladenci, kako domaći tako i oni diljem svijeta, očekuju donoseći odluku gdje će održati svoje vjenčanje te kome će pokloniti svoje povjerenje da bi sve bilo baš kao iz bajke. Zato vam s velikim veseljem donosimo objavu sa stranica Hrvatske turističke zajednice koja ukazuje na veličanstven projekt brendiranja Istre kao top destinacije za vjenčanja. Izuzetno vrijedne ideja prerasta u projekt za svaku pohvalu. Uskoro predstavljamo detalje i vrhunsku produkciju kojom će vas ovaj projekt zasigurno osvojiti!
HTZ - Turistička zajednica Istre nastavlja s brendiranjemnajvećeg hrvatskog poluotoka kao idealne destinacije za organizaciju vjenčanja. Uz idealnu klimu i nevjerojatne kulise za organizaciju romantičnih vjenčanja, istarsku priču zaokružuje i ponuda vrhunskih hotela, restorana i vinskih kuća. Prepoznala je to Turistička zajednica Istarske županije još 2014. godine kada je pokrenula projekt Istra - wedding destinacija.
Projekt, u sklopu kojeg su potaknute brojne inicijative usmjerene na pozicioniranje Istre u ovoj domeni, rezultirao je i izradom specijalizirane web stranice, a s ciljem dodatnog unapređenja i razvitka ovog turističkog proizvoda, dogovorene su i nove suradnje i mjere razvoja proizvoda.
Među prvim realiziranim projektima je izrada fotografija i video zapisa kojima će se destinacija moći oglašavati na raznim platformama. Partneri u ovom projektu su agencija WeddingsInCroatia, Studio Brzak weddings design, Lepor Weddings i Flammeum weddings & events.
Uz zračne snimke, organizirana su i dva stilizirana snimanja - u Nacionalnom parku Brijuni i u Village & Hotelu San Canzian. San Canzian je inače, prema američkom lifestyle on-line magazinu Brides.com nedavno uvršten među TOP 8 svjetskih lokacija u koje gosti mogu otputovati virtualno u potrazi za medenim mjesecom.
Turistička zajednica Istre vjeruje da se razvojem wedding proizvoda može znatno ublažiti sezonalnost turizma, ojačati pred i posezona te posljedično povećati prihodi lokalne zajednice u razdoblju izvan glavne sezone, a istovremeno promovirati manje razvijena turistička područja kao i male poduzetnike.
IZVOR HTZ, Weddings in Croatia
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju