Na Sajmu vjenčanja u Opatiji 23. i 24. studenoga u dvorani Marino Cvetković predstavit će se niché brend odjeće Fidelio koju nosi i poznata glazbena zvijezda Marko Tolja.

Odijelo ne čini čovjeka, ali stvara prvi dojam koji je često presudan. Zbog toga je nastao Fidelio, niché brendo djeće po mjeri čije ime je inspirirano latinskom riječju fides, što znači vjera, povjerenje, vjerodostojnost, a upravo je to ono što Fidelio brend pruža svojim klijentima i odražava kroz svoje kreacije.  Fidelio odijela ručno se izrađuju i šivaju, a klijenti mogu birati između više od 3000 materijala renomiranih talijanskih proizvođača tkanina za odijela, kao što su Carnet, Tallia di Delfino, Loro Piana, Vitale Barberis, Drago te Dormeuil.

marko-tolja-u-kampanji-za-fidelio-odijela

Prepoznatljiv po jedinstvenim odijelima po mjeri, Fidelio, osim odijela, nudi i mogućnost kreiranja cjelokupnog stila na jednom mjestu, uz košulje te cipele po mjeri, kao i modne dodatke koji će savršeno upotpuniti stil, a potpuna personalizacija stila moguća je odabirom specifične podstave, boje konca, dugmadi, uvezivanjem monograma i još mnoštvom krojačkih detalja.

marko-tolja-u-kampanji-za-fidelio-odijela

Personalizirani pristup i savjetovanje klijenta, ručni rad i kvaliteta izrade te vrhunski talijanski materijali ono su što Fidelio čini idealnim odabirom kada želite zablistati u najboljem izdanju, a vjenčanje je neupitno jedna od prigoda u kojima ne smijete pristati na kompromise.

Fotografija: Ivor Mažar

marko-tolja-u-kampanji-za-fidelio-odijela