Nastao 1977. godine, tada Zagrebački melem, bio je kozmetička inovacija kemičara Ninka Nikšića. Maziva, učinkovita i ugodna krema ubrzo je postala hit te se svrstala među omiljene proizvode za njegu svih stanja i tipova kože, za primjenu od glave do pete i korištenje svih generacija.
Neodoljivog mirisa, Melem je postao nezamjenjivi beauty proizvod.
'Ponosni smo što je Melem dio Magdis grupa portfelja i što naš tim zadnje četiri godine brine o Melemu. Sjećam se da je moja mama početkom 80-ih obavezno mazala sestru i mene Melemom prije svakog skijanja ili boravka na suhom zraku. Danas imamo privilegiju brinuti o Melemu, jednom od rijetkih domaćih brendova i proizvoda koji imaju vodeću poziciju i odolijevaju novim trendovima te globalnoj konkurenciji', rekao je Marko Gross, predsjednik Uprave Magdis grupe.
A zašto je Melem poseban i čemu zahvaljuje dugogodišnju uspješnost objasnila je doc. dr. sc. Ivana Prkačin 'Ova jednostavna, lanolinska krema može se primijeniti za njegu kože na čak 99 različitih načina. Njena hipoalergena formula odgovara raznim stanjima i tipovima kože, a rezultati su brzo vidljivi. Mi dermatolozi je preporučujemo za njegu vrlo suhe, osjetljive, zahtjevne kože usana, lica i tijela. Odgovara njezi i raznih tipova kože – od nježne dječje do suhe, dehidrirane kože starijih osoba. S Melemom ne možete pogriješiti', zaključila je dr. Prkačin, specijalistica dermatovenerologije.
Povodom jubilarnog rođendana, kolekcija nadahnuta originalnom Melem kremom – Dragocjena ulja, predstavljena je u prigodnoj, slavljeničkoj ambalaži dostupnoj u svim dm, Bipa, Müller i Super Konzum trgovinama u ograničenoj nakladi. Proslavite s Melemom rođendan i uživajte u lijepoj, njegovanoj koži.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima (Narodne novine, br. 111/2021, 114/2022), komentiranje na našim portalima omogućeno je samo korisnicima koji su se prethodno registrirali i koji su se upoznali s našim pravilima komentiranja. Zabranjeno je postupanje suprotno odredbama članka 94. stavka 2. Zakona o elektroničkim medijima, a svaki je korisnik osobno odgovoran za cjelokupan sadržaj koji objavi ili učini dostupnim.
Još uvijek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš raspravu.