SEPAI, vrhunska clean beauty kozmetika s moćnim sastojcima koja vraća biološki sat unatrag nije samo neka bajka ili urbana legenda već naša stvarnost!
Imali smo priliku prisustvovati predstavljanju nove ere brenda na prekrasnom eventu u salonu Epilderm i ondje se ne samo upoznati sa novom linijom proizvoda već i cijelom filozofijom koja stoji iza brenda SEPAI.
Kozmetika je bila predstavljena pod voditeljskom palicom vlasnice salona Epilderm i zastupnice brenda SEPAI Maje Vidošević i brend managerice koja je došla iz Španjolske Katje Tolmacheve. Sa spomenutom snažnom promocijskom porukom kozmetike Sepai, složile su sve prisutne uzvanice među kojima su bile Iva Šarić, Anica Kovač, Tamara Rebić te druge izabrane gošće, poslovni partneri, beauty blogerice i predstavnici medija.
SEPAI prirodna kozmetika - inovativni kozmetički brand iz Barcelone osvojio je svijet , a već neko vrijeme prisutan je i na Hrvatskom tržištu kroz tvrtku Epilderm iz Zagreba koja je najavila osnaživanje i širenje ponude putem svog web shopa, ali i kroz suradnju sa specijaliziranim kozmetičkim salonima i wellness centrima.
SEPAI brand i clean beauty filozofija
SEPAI je odbacio sve ono negativno što kozmetiku može učiniti štetnom te dokazao da je došlo novo vrijeme kozmetike koja nudi ono najbolje za kožu, bez kompromisa. Ne obećava da koža neće ostariti, ali nudi koži pametno starenje, i vraća biološki sat unatrag.
U čemu je tajna? Zapravo je nema, već je odgovor leži u odličnom spoju prirode i tehnologije čiji su rezultati proizvodi poput seruma, krema, eliksira, maski za lice, boostera itd.
To je kozmetika koja je:
bez parabena, silikona, sulfata, ftalata, izotiazolinona, etoksiliranih tvari, formaldehida i ostalih toksina kao i mineralnih ulja poput vazelina, parafina, PEGS-a, veganska je tj. bez sastojaka životinjskog podrijetla i nosi oznaku The Butterfly Mark koju dodjeljuje kompanija POSITIVE LUXURY kao i naziv Brand to
Trust (brand od povjerenja),a ima i oznaku cruelty-free što znači da nije testirana na životinjama te posjeduje PETA certifikat.
Personaliziran pristup njezi kože kroz 'boostere'
Posebnost ovog branda je da nam omogućuje da sami stvorimo proizvod idealan za potrebe naše kože. Naime, važan dio ponude su 'boosteri' tj. pojačivači uz koje prilagođavamo svoju dnevnu rutinu njege i kreiramo vlastiti koktel sastojaka. Na primjer, u serum ili dnevnu kremu umiješamo sastojke do 3 'boostera' koji ciljano djeluju na potrebe naše kože te na taj način dobivamo personaliziran i moćan proizvod prilagođen samo nama.
Vizija jedne žene podržana radom 9 Nobelovaca
Iako se danas SEPAI laboratorij može pohvaliti da na njegovoj tehnologiji radi 9 dobitnika Nobelove nagrade, brand je nastao od strane jedne fenomenalne žene. Nakon završenog studija kozmologije, Paola Gugliotta je 2008. godine u Španjolskoj osnovala svoj laboratorij, testirajući i razvijajući nove proizvode koji pomažu koži da kratkoročno zablista, a dugoročno ojača. Ubrzo je njezin rad rezultirao proizvodima koji su postali svjetski „best selleri“.
“Iako se zna da SEPAI kozmetiku koriste i poznate svjetske zvijezde poput Jennifer Lopez , Alessandre Ambrosio i Heidi Klum, Paola i njezina tvrtka to ne ističu.
Oni naglasak stavljaju na učinke svojih proizvoda te ćete na njihovim web stranicama pronaći slike „prije i poslije“ korisnica uz savjet koje su sastojke pomiješale da bi dobile personalizirane proizvode, rekla nam je Maja Vidošević, glavna uvoznica i distributer za SEPAI brand za područje Hrvatske.
Na naše pitanje kako to da je odabrala baš ovaj brand i dala mu toliko veliko povjerenje, Maja je objasnila: „Predivan je osjećaj kad nekome preporučite kvalitetnu kozmetiku koja tako vješto spaja moć prirode s vrhunskom tehnologijom i kad se vidi napredak i rezultat.
Vaš put do SEPAI proizvoda
Tražite li SEPAI na hrvatskom tržištu zasada je dostupan isključivo putem spomenutog web shopa i kozmetičkog salona Epilderm u Zagrebu. Osim niza vrhunskih profesionalnih tretmana, salon posjeduje i poseban uređaj za analizu kože lice koji ispituje potrebe i nedostatke te nudi savjet u obliku tretmana i kozmetike. Naravno, tu je i stručno osoblje koje vam može dati savjet više, kao i uzorak proizvoda.
Budite dobri prema svojoj koži, a ona će vam to vratiti dvostruko jer koža pamti i jedino je mjesto našeg “stanovanja” koje nikada ne možemo napustiti.