Paolo i Tiziana, koji kreativno rukovode ovim ekskluzivnim brendom, treća su generacija obitelji za koje su mirisi više od fascinacije - način života, sredstvo izražavanja i emocija koju će svako željeti ponijeti sa sobom.

Dobre stvari su lijepe, jer je lijepo osjećati se dobro - lajtmotiv je ovog brenda koji je po pravilu dio ponude elitnih niche concept parfumerija kao što je Belodore u našoj regiji.

Iako je brend Tiziana Terenzi predstavljen 2012. godine, obiteljska tradicija i dugogodišnja povijest u parfumerstvu sinonim je za njihovo prezime. Parfemski portfolio kuće Terenzi datira iz 1968., kad se rodio kao pomalo ekstravagantna ideja iz radionice porodične voskare smještene u talijanskom gradiću Cattolica na jadranskoj obali, u kojoj su se desetljećima proizvodile svijeće. U parfeme su od inspiracije utkali to nešto skoro nedokučivo talijanski: uspomene sa najuzbudljivijih obiteljskih putovanja, Danteovu ‘Božanstvenu komediju’, a u posljednje vrijeme i našu trenutnu kolektivnu custom made opsesiju da stalno nešto sebi posebno biramo i prilagođavamo kroz mini kolekciju parfema koji se mogu miješati i nanositi u slojevima, tako da svako ima osobni prepoznatljivi mirisni potpis.

Familija Terenzi poznata je po tome da voli i isključivo radi sa prirodnim sirovim materijalima koje Tiziana i Paolo prikupljaju na brojnim putovanjima širom sveta. U njihovoj mirisnoj biblioteci nalazi se preko 200 retkih i dragocenih nota, kojima “dirigiraju” mirisne kompozicije.

202207_TT_SEA STARS_02.jpg
promo 

Ako ih pitate kako su se prvi put zainteresirali za magiju mirisa, Tiziana i Paolo će vam reći da je njihov deda Guilermo imao ključnu ulogu u tome. “On je bio moj učitelj i viječni primjer stila. Vječno sam fasciniran mirisima prirode s kojima je mene i moju sestru Tizianu upoznao naš djed Guilermo kad smo imali svega nekoliko godina. Djed mi je poklonio prvi parfem kad sam imao svega osam godina. Bila je to kolonjska voda koja je odisala citrusima začinjenim origanom i timijanom, ojačanim u bazi kedrovinom i brezom. Mislim da bi ovakav recept bio voljen i tražen i dan danas," kaže Paolo uz nostalgični osmjeh.

DSC00931.jpg
promo 

Inspiraciju za nove parfemske bestselere dobivaju na putovanjima, prema kojima brat i sestra Terenzi dijele istovjetnu strast. Obilazeći različite djelove svijeta sakupljaju i nove mirisne sastojke, ali i imaju priliku saznati šta je to što njihove mušterije u različitim zemljama vole kada su parfemi u pitanju. Putovanja ih često dovode u našu regiju - prijateljstvo koje su razvili sa timom Belodore parfumerija jedno im je od dražih koje su stekli kroz karijeru.

DSC08392.jpg
promo 

Kako izgleda voditi niche brend danas, u ovom Insta vremenu kad se svakog fenomena zasitimo za tri dana i rijetko cjenimo predanost nastajanju nečega čemu je smisao da traje i da se uživa. "Baš kao i svaka umjetnost, to podrazumijeva odricanje. Često za sebe kažem da sam politički nekorektan "nos" jer u ovim godinama nemam vremena niti strpljenja za ljude u ovom poslu koji se služe prečicama i trikovima. Volim istinu u svemu, te čvrsto vjerujem da su parfemi umjetnost koja kao i svaka druga uvijek mora sadržati beskompromisnu poruku. Nije dovoljno samo da pomirišete, saslušajte priču koja se krije iza nastanka parfema, inspiraciju autora, njegovu poruku, njegovo istraživanje. Tek ćete tad potpuno razumjeti mirisne note, piramidu i nijanse koje sadrži. Ovo je srž svakog stvaralaštva na svijetu i ako ste spremni da razumijete, nikad se nećete zasititi toga."

DSC08965.jpg
promo 

Za kraj smo ih morali upitati - koje mirisne note su njima omiljene? Tiziana je "kao iz topa" odgovorila da su joj apsolutni favoriti sivi jantar, tuberoza i oudh, dok je Paolo dao poetično objašnjenje. "Pomislim na miris kiše, svježe pokošene trave, morski povjetarac ili dubinu šume u blizini našeg imanja."