Kad je nešto niche, onda je jedinstveno, posebno, limitirano…, a takvi su i niche parfemi i beauty proizvodi, čija popularnost u posljednje vrijeme raste. Doduše, povijest niche parfema seže daleko u prošlost, još prije nego što su dizajnerski mirisi stupili na scenu, no tada su niche mirisne note bile rezervirane samo za kraljice i plemkinje. Danas su, srećom - potaknuti idejom da je luksuz prije svega doživljaj - dostupne i onima koji cijene individualnost i žele se izdvojiti iz mase običnosti. Priča o brendu Belodore, najvećem regionalnom lancu niche parfumerija, koji ovih dana slavi treći rođendan, počinje u samom srcu Mađarske – u Budimpešti – odakle je svoje specifične i luksuzne mirisne note proširio po čitavoj regiji.
Nakon Beograda, gdje trenutačno postoji najviše, pet Belodore parfumerija, i gdje je sve počelo, najpoznatije brendove niche parfema i vrhunsku prirodnu kozmetiku ponudili su i u Crnoj Gori, Makedoniji, Hrvatskoj, a njihov mirisni krug trenutačno se zatvara u glavnom gradu Bugarske, u Sofiji, u popularnom Paradise shopping centru. U regiji je trenutačno 12 Belodore parfumerija, a povodom trećeg rođendana, kojeg slave popustima na određeni asortiman, iz ovog brenda najavljuju još iznenađenja.

Belodore
Belodore 

"Kao najveći regionalni lanac niche parfimerija, veliko nam je zadovoljstvo što u Srbiji imamo čak pet trgovina. Pored četiri Belodore parfumerije u Beogradu, nedavno smo otvorili jednu u Novom Pazaru. Zadovoljstvo kupaca daje nam poticaj da razmišljamo o širenju u još nekoliko gradova u Srbiji. Pažljivim osluškivanjem kupaca shvatili smo da je neophodno ponuditi naše niche parfeme i na hrvatskom tržištu, pa smo tako prvu parfumeriju otvorili u Ilici 7, a naknadno i na još jednoj popularnoj lokaciji u Zagrebu, u Arena shopping centru“, kažu iz ovog brenda koji posluje još i u Porto-u Montenegro, u Podgorici, kao i na samom Trgu Makedonija u Skopju.

Kilian, Juliette Has a Gun, Creed, Byredo, Xerjoff i Matiere Premiere samo su neki od popularnih brendova koji su na raspolaganju kupcima u Belodore parfumerijama diljem regije. Iako su najprepoznatljiviji po niche parfemima, u ponudi imaju i skin care kozmetiku vrhunskih niche brendova, te luksuzne svijeće i mirise za interijere.

Belodore
Belodore 

"Već tri godine uvodimo revoluciju u niche industriju i ponosni smo na tri godine rasta, inovacija i uspjeha. Ono što je kod nas posebno je personalizirana usluga i premium iskustvo koje svaka naša kupovina pruža. Specifičan dizajn parfumerija, različiti stilovi koji preslikavaju vrijeme u kojem je nastala neka parfemska kuća iz njihovog asortimana, sve to doprinosi ugođaju kupovine i ideji luksuza kao doživljaja“, kažu iz ovog brenda.

Očekuje se da će globalno tržište niche parfema značajno rasti u narednim godinama. Popularnost niche parfema je u njihovoj jedinstvenosti – osim što se proizvode u ograničenoj količini, oni su i svojevrsna umjetnička djela, bilo zbog toga što su kreirani od komponenti najbolje kvalitete, bilo zbog svojeg atraktivnog dizajna. Osim toga, trend je unikatnost i odmak od masovnog konzumerizma, a baš to najbolje se odražava u niche segmentu. Povodom trećeg rođendana, parfumerije Belodore poklanjaju svojim kupcima popuste na određeni asortiman. Prilika je to da ove jedinstvene parfeme, proizvode za njegu lica, tijela i kose, kao i mirise za dom, kupite po povoljnijim cijenama.

*Sadržaj nastao u suradnji s brendom Belodore.