U eri nekih ranijih generacija, poput boomera, kupnja parfema bila je događaj, a žene su željele "teške“ mirise, koji su iza sebe najčešće imali upečatljiv potpis. S druge strane, generacija X stasala je u eri mirisa slavnih, kada su brojne poznate osobe lansirale svoje mirisne bočice (sjeća li se itko, uopće, parfema Spice Girls Impulse?) i to je bio 'najjači argument' za kupnju. U vrijeme kada su milenijalci stigli na scenu, opet se sve mijenja, pa je naglasak na biranim sastojcima, posebnosti (imam miris koji nitko nema!), vibri (želim parfem koji odgovara određenom raspoloženju), a time i ekskluzivnosti. Ne čudi stoga što su posljednjih godina niche parfemi - koji dolaze u malim serijama i s biranim sastojcima te kao takvi čuvaju tu ekskluzivnost - toliko popularni. Da, živimo u vrijeme kad se cijeni autentičnost i kad, doista, ne moramo nalikovati drugima, niti mirisati kao oni.

parfemi
Profimedia 

Prva niche parfumerija, L’Artisan Parfumeur, seže još iz 1976. Godine. 'Krivac' je Jean Laporte, tada student kemije, kojemu je prijatelj postavio izazov: da kreira miris banane koji bi nosio uz kostim istog voća na gala večeri u Folies Bergèresu. Nakon dobro odrađenog prvog izazova, ubrzo su uslijedili mirisi grejpa i vanilije. Dakle, sa strašću i zanatskom finoćom stvarao je originalne mirise s prirodnim esencijama, a sa širim uspjehom svoje prve linije mirisa, Jean Laporte nazvan je L’Artisan Parfumeur – majstorom mirisa. I, uistinu, svaki majstor zanata zna zašto odabire baš određene sastojke koji će stvoriti harmoniju, a zna i kako će se ti mirisi razvijati na koži. To je svojevrsna kreativna (ili umjetnička) sloboda zahvaljujući kojoj više nema 'natrag' – naime, teško je zamisliti da bilo što može zaustaviti rast popularnosti niche parfema.

Povodom Beauty Fridaya, Douglas ovog petka i subote (24. i 25. studenog) donosi sjajnih 25% popusta na gotovo sav asortiman u parfumerijama za kupovinu iznad 65 eura. Izvrsna prilika da se počastite niche mirisom. Mi smo pronašli pet naših favorita, među kojima je i jedan od najtraženijih niche mirisa - Erba Pura.

parfemi
Douglas Erba Gold i Tiziana Terenzi Kirke

Erba Gold

Erba Gold by Xerjoff miris je za žene i muškarce kojeg karakteriziraju citrusne note limuna brazilske naranče i đumbira iz Amalfija, kao i kardamoma i cimeta iz Gvatemale.

Tiziana Terenzi Kirke

Ovaj čarobni i senzualni parfem miriše poput mirisnog voćnog koktela. Marakuja, breskva, kruška, malina , kajsija…, spajaju se u savršenu harmoniju, koju dodatno naglašavaju note đurđice, drva pačulija i mošusa.

parfemi
Douglas 

Atelier Rebul Home Fragrance Gift Set

Kombinirajući miris cimeta sa svježinom jabuka, ova posebna kolekcija, koja se sastoji od svijeće i difuzora, ispunit će vaš dom toplim i ugodnim, prazničnim duhom. I dok svojim šik dizajnom predstavlja dekorativni dodatak vašem domu, arome iz ovog seta brzo će se raspršiti i promijeniti ozračje u vašem doma. Kolekcija sadrži note crvene jabuke, kruške, naranče, limuna, cimeta, klinčića, eukaliptusa, vanilije, sandalovine, mošusa i bijelog mošusa.

Zarkoperfume Pretty in Pink Eau de Parfum Set

U ekskluzivnoj suradnji sa ZARKO BEAUTY, otkrijte potpuno novi aspekt omiljenog Pink Molécule mirisa. Limitirano izdanje High Gloss Lipglossa dat će usnama zavodljiv ton i nježna ružičasta prilagodit će se boji usana svake osobe. Osim High Gloss Lipglossa, ovaj predivni set sadrži i Pink Molecule 090.09 Eau de Parfum od 100 ml.

Erba Pura

parfemi
Douglas 

Ovaj drvenasto-voćni miris, jedan od najtraženijih niche parfema, u baznim notama ima mošus i vaniliju, a u srednjim i gornjim bergamot, limun i naranču. 'Košara' svježih ubranih sicilijanskih citrusa izaziva sreću, dok dodir pahuljastog mošusa potiče senzualnost. Savršen dar za nju i njega!

Ponuda asortimana se može razlikovati po poslovnicama.

*Sadržaj nastao u suradnji s Douglas Parfumerijama.