Miris je suptilan način otkrivanja nečije osobnosti - kakva jeste ili kakva želi biti. Iako mnogi toga nisu svjesni, prepoznatljivi miris ono je što ljudi pamte puno češće nego haljinu ili ruž koji ste u nekoj prigodi nosili, pa nerijetko utječe i na to kako vas drugi doživljavaju. Parfem je način da izrazimo svoju osobnost, no – paradoksalno! – parfeme najčešće ne kupujemo sami, već ih dobivamo na poklon. Kako odabrati idealan miris za dragu osobu i napokon darovati onaj pravi, pravo je umijeće te zahtjeva puno promišljanja i znanja o osobi koju darujemo. Stoga ne čudi da su parfemi, naročito kad 'gađaju' u srce i mirisne pupoljke voljenih, uvijek na listi najpoželjnijih darova. U svojem katalogu za prosinac, dm, između ostalog, donosi i savršenu inspiraciju za mirisne poklone. Za kupnju dva ili više mirisa u prodavaonicama dm-a ili u dm online shopu, kupci dobivaju 20 x više bodova na svojoj dm active beauty kartici. Katalog je moguće pronaći i u aplikaciji 'Moj dm'.


Najsigurniji način da 'pogodite' s parfemom je da birate prema osobnosti. Znanost je potvrdila (a tko smo mi da u to sumnjamo!) kako dinamične i vedre osobe vole svježe, citrusne mirise. Ako birate miris za osobe s jakom osobnošću, note bergamota i ruže neka svakako budu zastupljene, dok će avanturisti obožavati drvenaste note - pačuli, cedar, sandalovina, najvjerojatnije će biti njihov top izbor mirisnih nota. Znate one osobe koje su uvijek blage, plahe, privržene…, koje jednostavno morate voljeti, jer su uvijek tu, njih će, pak, oduševiti cvjetni mirisi s notama jasmina, irisa, đurđice…

božićno darivanje
pexels 

I dob može biti kriterij za odabir. Generalno, mlađe osobe vole svježe, voćne mirise, a onda se s godinama pomalo okreću cvjetnim notama, koje su još uvijek dovoljno svježe i prozračne, baš kao i njihov još uvijek mladenački duh. Četrdesete su vrijeme kad preispitujemo stvari, rezimiramo postignuto. Još smo dovoljno mladi da puno toga stignemo i možemo, pa se u nama javlja želja za promjenom. No, paralelno s time, dovoljno smo samosvjesni da životu pristupamo s puno više samopouzdanja. Sukladno tome, biramo i kako želimo mirisati; naš izbor sve češće su snažni, zavodljivi mirisi, esencije sa stavom i pričom… I dok je nekada postojala stroga podjela na muške i ženske mirise – jer se vjerovalo da neke note više izražavaju ženstvenu, a druge mušku stranu – danas nije rijetkost vidjeti da se žene oduševe s mirisom na, uvjetno rečeno, muškoj polici i to postane njihov favorit. Ne čudi, stoga, ni sve veća popularnost unisex mirisa.

Bilo kako bilo, parfem je dar koji uvijek izmami osmijeh na lice. U novom dm katalog za prosinac, koji je dostupan i u aplikaciji 'Moj dm', sve je puno ideja za mirisne darove. Ali i pogodnosti, jer su cijene izvanredne, a za kupnju dva ili više mirisa u prodavaonicama dm-a ili u dm online shopu, kupci dobivaju i 20 x više bodova na svojoj dm active beauty kartici. Osim standardnih bočica parfema, sve popularnije su i mirisne vodice, idealne i za dodatnu hidrataciju i njegu kože. Nas je 'na prvu', zbog savršenog mirisnog koktela kokosa, kruške i jasmina, ali i predivne ambalaže, osvojila Woman' Secret Lady Tenderness mirisna vodica u pink izdanju. U svojim prodavaonicama i na online shopu dm, doista, nudi veliki izbor mirisa za žene i muškarce, a za kupnju dva ili više i 20 x više bodova na svojoj dm active beauty kartici. Ovo je naš izbor…

Za nju

Cacharel Amor Amor toaletna voda za žene voćno-cvjetnog mirisa koji, već u prvih nekoliko sekundi, pokazuje svu svoju ljepotu. Mirisni spektakl otvara se notama crnog ribizla, naranče, mandarine, grejpa i osvježavajućeg bergamota, koji se savršeno uklapaju u voćne senzacije, dok mu mošus daje puderastu notu.
Apsolutni favorit i vječni klasik -  Light Blue, Dolce & Gabanna: riječ je o voćnom, cvjetnom i orijentalnom mirisu, pa ne čudi što ga mnoge žene obožavaju, jer joj daje energiju i poletnost.
Ekstravagantna Yves Saint Laurent Black Opium parfemska voda naglašava provokativnu stranu svake žene i zavodi svojim orijentalnim mirisom.
Ralph Lauren Romance parfemska voda budi osjećaj zaljubljenosti. Od one na prvi pogled, koja se krije u notama đumbira, frezije i ličija, do trajne ljubavi koje kriju bazne note ovog parfema . mošus, mahovina i pačuli.

ženski mirisi iz dm-a
Story Amor Amor, Cacharel, 29,90 eura (30 ml), 195,14 kn, dm; Light Blue, Dolce & Gabanna, 39,90 eura (40 ml), 368,44 kn, dm, Black Opium, 65,90 eura (30 ml), 496,52 kn, dm, YSL; Romace, Ralph Laured, 29,90 eura (30 ml), 225,28 kn, dm

Za njega

Bvlgari Aqva Pour Homme profinjen i muževan miris pobuđuje snagu i ljepotu morskog ugođaja zahvaljujući mirisnim notama morske trave, lavande, naranče…
Karl Lagerfeld Bois de Vètiver toaletna voda ima primamljivu muževnu privlačnost. Miris se otvara notama ružičastog grejpa, crvene naranče i mente te se spajaju sa srčanim notama vetivera, geranija i ruže. Miris iznenađuje svojim toplo-hladim kontrastima.
Ralph Lauren the Big Pony Collection 1 for men potiče na pobjedu svježom, sportskom energijom: prvo kroz aromatičnu eksploziju bergamota, limete i grejpa, a kasnije i kroz dodatak svježeg bosiljak i lavande te drvenastom ecencijom cedrovine i hrastove mahovine.
Giorgio Armani Code Homme toaletna voda s osvježavajućim limunom, nježnim bergamotom, cvijetom masline, svijetlim duhanom, drvom gaiaca i tonka grahom za samouvjerene muškarce.

muški mirisi iz dm-a
Story Aqua, Bvglari, 44,90 eura (30 ml), 338,30 kn, dm; Bois De Vètiver, Karl Lagerfeld, 29,90 eura (100 ml), 225,28 kn, dm; Big Pony, Ralph Lauren, 29,90 eura (100 ml), 225,28 kn, dm; Code, Giorgio Armani, 59,90 eura (30 ml, 451,32 kn, dm

*Sadržaj nastao u suradnji s dm-om.