Melem ljubi prvi! Navedeni podatak se temelji na The Nielsen Company podacima iz panela trgovina prema kojima je Melem vodeća robna marka u količinskoj i vrijednosnoj prodaji u segmentu njege usana u Hrvatskoj za razdoblje od siječnja do prosinca 2023. godine. To jednostavnim rječnikom znači da su Melem balzam za usne potrošači najviše birali, a samim time i da se najbolje prodavao tijekom 2023. godine.
Melem tim je izuzetno ponosan na ovaj podatak jer osim što brižno čuva domaću tradiciju i unaprjeđuje kvalitetu proizvodnje, ujedno nastoji ponuditi inovacije i kreirati trendove dostupne svima. Trenutno je na policama trgovina, drogerija i ljekarni dostupno devet Melem balzama za usne u tri kategorije - osnovne njege, dermatološke njege i beauty & make-up njege. Bilo da posežete za Melemom ako vaša koža treba trenutnu njegu i zaštitu od isušivanja ili ako se želite osjećati lijepo i njegovano, Melem je prepoznat kao ime koje jamči kvalitetu.
Još od 1977. godine pa sve do danas zdrava, lijepa i njegovana koža u samo jednom, jednostavnom potezu je u fokusu Melemove filozofije. Rezultat The Nielsen Company izvješća iz 2023. godine je pohvala radu Melem tima, ali i najbolja motivacija da Melem bude još bolji i kreativniji te da ostane dostupan svima. Jer osim što njeguje, Melem pruža čistu emociju uz koju su odrasle (i vezane) generacije.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima (Narodne novine, br. 111/2021, 114/2022), komentiranje na našim portalima omogućeno je samo korisnicima koji su se prethodno registrirali i koji su se upoznali s našim pravilima komentiranja. Zabranjeno je postupanje suprotno odredbama članka 94. stavka 2. Zakona o elektroničkim medijima, a svaki je korisnik osobno odgovoran za cjelokupan sadržaj koji objavi ili učini dostupnim.
Još uvijek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš raspravu.