Dress code black, hair code Redken.
Rezultat, dubinski njegovana kosa s američkim potpisom.

_IDC5928.jpg
Marija Gašparović 

U svijetu ljepote i mode, frizerski saloni često se trude pružiti nešto više od uobičajenih usluga kako bi zadovoljili i oduševili svoje klijente. Jedan takav nezaboravan trenutak dogodio se nedavno u poznatom zagrebačkom frizerskom salonu – Living Room koji je u suradnji s brendom Redken priredio poseban event za svoje klijentice.

Za potpuni doživljaj pobrinuli su se Marko Listeš Marin, vlasnik Living Room salona, Lea Dolezil, certificirana Redkenova edukatorica i Living Room tim koji su objasnili važnost i benefite pravilne njege kose.

Suradnja između frizerskog salona Living Room i Redkena rezultirala je kreiranjem jedinstvenog događaja koji je kombinirao vrhunsku stručnost frizera s visokokvalitetnim proizvodima. Cilj je bio pružiti klijenticama ne samo estetsko osvježenje već i edukativno iskustvo o njezi kose i proizvodima koji joj najbolje odgovaraju.

Tijekom eventa, klijentice su imale priliku uživati u različitim tretmanima i uslugama prilagođenima njihovim individualnim potrebama i željama. Iskusni frizeri pružali su savjete o pravilnoj njezi kose, tehnike stiliziranja i upotrebi Redken proizvoda za postizanje savršenog izgleda.

Osim toga, kroz live demonstracije i radionice, klijentice su imale priliku naučiti više o inovativnim proizvodima Redkena, njihovim prednostima i kako ih pravilno koristiti za očuvanje zdravlja i ljepote kose.

„Samo uz pravilnu edukaciju frizera i klijentica možemo doći do sjajne kose zdravog izgleda te na taj način imati i prekrasnu izražajnu boju koja traje“ ističe Lea Dolezil.

_IDC5888.jpg
Marija Gašparović 

Na samom druženju koje je trajalo par sati klijentice su imale priliku upoznati svoju kosu iz perspektive frizera, jedine osobe koja razumije njihovu kosu i njezine potrebe.

Često mi kao osobe znamo živjeti godinama u zabludi oko svoje kose i što činiti da bismo lakše upravljali njome i održavali je. Na večeri koje za njih pripremio Living Room salon klijentice su imale priliku iz prve ruke otkriti koje proizvode koristiti za svoju kosu i kako ih maksimalno iskoristiti kako bi njihova kosa ostala njegovana i sjajna.

Najmoćnija Redkenova linija Acidic Bonding Concentrate je dobila svoje posebno mjesto u srcu klijentica čiji su proizvodi namijenjeni za salonsku, ali i kućnu upotrebu.

Acidic Bonding Concentrate linija prožeta je limunskom kiselinom i "Bonding Care Complexom" koji pomaže u zaštiti oslabljenih veza u kosi. Formulirana je kako bi pomogla uravnotežiti pH vrijednost vlakana kose, smanjila neželjeni frizz-efekt i ispucale vrhove. Potiče pojačani sjaj kose dok štiti od negativnih učinaka bojanja kose i toplinskih alata za oblikovanje kose. Namijenjena je svim tipovima i teksturama kose – a najbolje rezultate ima na najoštećenijom, tretiranoj i bojanoj kosi.

Acidic Bonding Concentrate tretman možete pronaći u Living Room salonu.

Atmosfera u salonu bila je puna pozitivne energije i uzbuđenja. Klijentice su bile oduševljene prilikom da se opuste, razmijene iskustva i nauče nešto novo o njezi svoje kose. Osim toga, svaka klijentica je kući otišla s personaliziranom rutinom za svoju kosu što je dodatno obogatilo njihovo iskustvo.

Sam prostor frizerskog salona dizajnirao je Studio Hrvatin koji uvelike pridonosi toploj i urbanoj atmosferi salona i čini ga prostorom gdje su mnoge žene našle svoj kutak za bijeg od gradske vreve.

 Vlasnik salona „Living Room“ u Zagrebu, Marko Listeš Marin je s nama podijelio:

„Organizacija ovog eventa bio je odmak od svakodnevnog rada i rutine. S vremena na vrijeme volim napraviti laganu pauzu u životu i uživati mimo užurbane svakodnevnice, a jedan od tih dana odlučio sam podijeliti sa svojim timom i klijenticama.“

_IDC5878.jpg
Marija Gašparović 

Redkenova certificirana edukatorica Lea Dolezil ističe: „Ovo je zaista dragocjen spoj edukacije profesionalaca i podizanja frizerske usluge na kvalitetnu razinu, ali osim toga možda najbitnija je upravo edukacija i razvoj svijesti kod naših klijenata salona. Svakom profesionalcu frizeru nedostaje ponekad vremena da svog klijenta usmjeri na pravu rutinu/korake kod kuće, a isto tako krajnjem klijentu nedostaje hrabrosti da izrazi svoje dugoročne želje i snove vezane za jedan dobar "hair style". I kako bi oplemenili svoje lojalne klijente kreirali smo u suradnji s Redken brendom ono najdragocjenije- vrijeme i pažnju te stvorili event pod nazivom "Redken Takeover" za naše lojalne partnere.“

Ovaj posebni event u frizerskom salonu dokazuje koliko je važna briga i pažnja prema klijentima. Suradnja s brendovima poput Redkena može dodati dodatnu vrijednost i poseban sjaj takvim događanjima, ali srž svega ostaje u ljubaznosti, stručnosti i posvećenosti tima salona prema svojim klijenticama. S nestrpljenjem iščekujemo buduće događaje i novitete koje će ovaj salon pripremiti za svoje vjerne posjetitelje

#redken #redkenhrvatska #livingroom #frizerskisalonlivingroom