Dress code black, hair code Redken.
Rezultat, dubinski njegovana kosa s američkim potpisom.
U svijetu ljepote i mode, frizerski saloni često se trude pružiti nešto više od uobičajenih usluga kako bi zadovoljili i oduševili svoje klijente. Jedan takav nezaboravan trenutak dogodio se nedavno u poznatom zagrebačkom frizerskom salonu – Living Room koji je u suradnji s brendom Redken priredio poseban event za svoje klijentice.
Za potpuni doživljaj pobrinuli su se Marko Listeš Marin, vlasnik Living Room salona, Lea Dolezil, certificirana Redkenova edukatorica i Living Room tim koji su objasnili važnost i benefite pravilne njege kose.
Suradnja između frizerskog salona Living Room i Redkena rezultirala je kreiranjem jedinstvenog događaja koji je kombinirao vrhunsku stručnost frizera s visokokvalitetnim proizvodima. Cilj je bio pružiti klijenticama ne samo estetsko osvježenje već i edukativno iskustvo o njezi kose i proizvodima koji joj najbolje odgovaraju.
Tijekom eventa, klijentice su imale priliku uživati u različitim tretmanima i uslugama prilagođenima njihovim individualnim potrebama i željama. Iskusni frizeri pružali su savjete o pravilnoj njezi kose, tehnike stiliziranja i upotrebi Redken proizvoda za postizanje savršenog izgleda.
Osim toga, kroz live demonstracije i radionice, klijentice su imale priliku naučiti više o inovativnim proizvodima Redkena, njihovim prednostima i kako ih pravilno koristiti za očuvanje zdravlja i ljepote kose.
„Samo uz pravilnu edukaciju frizera i klijentica možemo doći do sjajne kose zdravog izgleda te na taj način imati i prekrasnu izražajnu boju koja traje“ ističe Lea Dolezil.
Na samom druženju koje je trajalo par sati klijentice su imale priliku upoznati svoju kosu iz perspektive frizera, jedine osobe koja razumije njihovu kosu i njezine potrebe.
Često mi kao osobe znamo živjeti godinama u zabludi oko svoje kose i što činiti da bismo lakše upravljali njome i održavali je. Na večeri koje za njih pripremio Living Room salon klijentice su imale priliku iz prve ruke otkriti koje proizvode koristiti za svoju kosu i kako ih maksimalno iskoristiti kako bi njihova kosa ostala njegovana i sjajna.
Najmoćnija Redkenova linija Acidic Bonding Concentrate je dobila svoje posebno mjesto u srcu klijentica čiji su proizvodi namijenjeni za salonsku, ali i kućnu upotrebu.
Acidic Bonding Concentrate linija prožeta je limunskom kiselinom i "Bonding Care Complexom" koji pomaže u zaštiti oslabljenih veza u kosi. Formulirana je kako bi pomogla uravnotežiti pH vrijednost vlakana kose, smanjila neželjeni frizz-efekt i ispucale vrhove. Potiče pojačani sjaj kose dok štiti od negativnih učinaka bojanja kose i toplinskih alata za oblikovanje kose. Namijenjena je svim tipovima i teksturama kose – a najbolje rezultate ima na najoštećenijom, tretiranoj i bojanoj kosi.
Acidic Bonding Concentrate tretman možete pronaći u Living Room salonu.
Atmosfera u salonu bila je puna pozitivne energije i uzbuđenja. Klijentice su bile oduševljene prilikom da se opuste, razmijene iskustva i nauče nešto novo o njezi svoje kose. Osim toga, svaka klijentica je kući otišla s personaliziranom rutinom za svoju kosu što je dodatno obogatilo njihovo iskustvo.
Sam prostor frizerskog salona dizajnirao je Studio Hrvatin koji uvelike pridonosi toploj i urbanoj atmosferi salona i čini ga prostorom gdje su mnoge žene našle svoj kutak za bijeg od gradske vreve.
Vlasnik salona „Living Room“ u Zagrebu, Marko Listeš Marin je s nama podijelio:
„Organizacija ovog eventa bio je odmak od svakodnevnog rada i rutine. S vremena na vrijeme volim napraviti laganu pauzu u životu i uživati mimo užurbane svakodnevnice, a jedan od tih dana odlučio sam podijeliti sa svojim timom i klijenticama.“
Redkenova certificirana edukatorica Lea Dolezil ističe: „Ovo je zaista dragocjen spoj edukacije profesionalaca i podizanja frizerske usluge na kvalitetnu razinu, ali osim toga možda najbitnija je upravo edukacija i razvoj svijesti kod naših klijenata salona. Svakom profesionalcu frizeru nedostaje ponekad vremena da svog klijenta usmjeri na pravu rutinu/korake kod kuće, a isto tako krajnjem klijentu nedostaje hrabrosti da izrazi svoje dugoročne želje i snove vezane za jedan dobar "hair style". I kako bi oplemenili svoje lojalne klijente kreirali smo u suradnji s Redken brendom ono najdragocjenije- vrijeme i pažnju te stvorili event pod nazivom "Redken Takeover" za naše lojalne partnere.“
Ovaj posebni event u frizerskom salonu dokazuje koliko je važna briga i pažnja prema klijentima. Suradnja s brendovima poput Redkena može dodati dodatnu vrijednost i poseban sjaj takvim događanjima, ali srž svega ostaje u ljubaznosti, stručnosti i posvećenosti tima salona prema svojim klijenticama. S nestrpljenjem iščekujemo buduće događaje i novitete koje će ovaj salon pripremiti za svoje vjerne posjetitelje
#redken #redkenhrvatska #livingroom #frizerskisalonlivingroom