Ovaj prestižni događaj organizirao je Martimex, privukavši pažnju ljubitelja parfema i mnogih poznatih osoba.
Posebnu čar događaju dao je dolazak vlasnika brenda Birkholz, Philip Birkholz, koji je osobno predstavio novu kolekciju. French kolekcija obuhvaća šest sofisticiranih mirisa, svaki nazvan po jednom od francuskih gradova: Paris, Versailles, Bordeaux, Saint Tropez, Grasse, Corsica. Ovi mirisi nude olfaktivno putovanje kroz Francusku, ističući jedinstvene arome koje karakteriziraju svaki grad.
Svaki miris iz kolekcije predstavlja se s vlastitom bojom, koja je reflektirana i u cvjetnim aranžmanima kojima je prostor bio uređen. Ova pažljivo osmišljena dekoracija dodatno je naglasila eleganciju i sofisticiranost događaja. Uz vrhunsku hranu i opuštajuću atmosferu Bistroa Apetit, gosti su imali priliku uživati u mirisima nove kolekcije, stvarajući nezaboravne trenutke. Ovo olfaktivno putovanje omogućilo je svim prisutnima da u potpunosti dožive ljepotu i kompleksnost novih mirisa.
Predstavljanje French kolekcije Birkholz ostavilo je snažan dojam na sve prisutne, ističući eleganciju i sofisticiranost koja karakterizira ovaj prestižni brend. Gosti su uživali u nezaboravnom olfaktivnom iskustvu, inspirirani ljepotom i jedinstvenošću svake note.
Martimex je ovim događajem postavio nove standarde u svijetu niche parfema, a svi ljubitelji mirisa s nestrpljenjem iščekuju buduće projekte i lansiranja koja će zasigurno donijeti još više čarobnih trenutaka.