Za razliku od svojih 'kolegica' princeze od Walesa i španjolske kraljice Letizije, jordanska kraljica Rania Al Abdullah spremnija je na modne eksperimente. Upravo zato, često je viđamo u kreativnim i neobičnim krojevima i uzorcima.
I kada su parfemi u pitanju, njen izbor mirisa manje je poznato ime kada je u pitanju šira publika, ali dobro poznat brend ljubiteljima kvalitetnih parfema.
Naime, kao zaštitni znak koristi parfem Samsara koji potpisuje francuski Guerlain, jedan od najstarijih na svijetu specijaliziranih za parfeme i kozmetiku, jer je osnovan 1828. godine.
Osmislio ga je Jean-Paul Guerlain, a predstavljen je 1989. godine, a uključuje mješavinu cvjetova sandalovine i jasmina koji su dominantni, ali ne i jedini, piše Glossy. Njegove bilješke su:
vrh - zelene note, ylang-ylang, limun, bergamot, cvijet breskve
srednje - narcis, korijen ljubičice, jasmin, ruža, ljubičica
dno – sandalovina, mošus, tonka, orijentalni.
Što se tiče same riječi 'samsara' , ona dolazi iz sanskrta i označava vječno ponovno rađanje, personifikaciju ljubavi, au doslovnom prijevodu znači 'besciljno lutanje bez pravca'. Koncept samsare usko je povezan s vjerovanjem da se osoba nastavlja rađati u različitim domenama i oblicima.
Prodaje se u elegantnoj bočici, a cijena mu je pristupačna jer se 100 ml prodaje u rasponu od 89 do 129 eura.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima (Narodne novine, br. 111/2021, 114/2022), komentiranje na našim portalima omogućeno je samo korisnicima koji su se prethodno registrirali i koji su se upoznali s našim pravilima komentiranja. Zabranjeno je postupanje suprotno odredbama članka 94. stavka 2. Zakona o elektroničkim medijima, a svaki je korisnik osobno odgovoran za cjelokupan sadržaj koji objavi ili učini dostupnim.
Još uvijek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš raspravu.