2020. godine Mastermind i Havaianas uspostavili su uspješno partnerstvo kroz suradnju koja je objedinila dva modela, klasični TOP model japanki i po prvi put model Tradi Zori, sandalu koja je inspirirana japanskom tradicionalnom sandalom Zori, a savršen je spoj udobnosti i stila. U 2023. godini, brendovi ponavljaju uspješnu suradnju lansirajući ekskluzivni model koji ima potpuno novi dizajn i oblik.
Novi model stiže s puno stila i osobnosti. Radi se o Slide modelu s prepoznatljivim reljefom lubanje i ukrštenih kostiju koji su zaštitni znak brenda Mastermind. Savršena kombinacija za sve one koji vole i ne mogu bez udobnosti i urbanog štiha, a nemojte propustiti i mogućnost da ih nosite uz čarape.
Proizvodi su dostupni od svibnja diljem Europe, Azije i SAD-a u veličinama od 35/36 do 45/46, po cijeni od 80€. Slidesice možete pronaći i narančastoj i crnoj boji.
“Naša prva suradnja bila je iznimno uspješna i jako smo uzbuđeni zbog ponovne suradnje, koja ovaj put spaja udobnost i stil. Ovo je zapravo i prva suradnja na modelu Slide i očekujemo da će biti jednako uspješna i posebna kao i ona iz 2020. godine.“ izjavila je Maria Fernanda Albuquerque, potpredsjednica globalnog marketinga Havaianasa.
„Jako volimo Havaians, najpoznatiji i najomiljeniji brend japanki u cijelom svijetu. Ovogodišnja suradnja s Havaianasom iznimno je uspješna i posebna jer naglašava stil i praktičnost u različitim scenarijima nošenja, bez kompromisa po pitanju udobnosti. Radujemo se ovoj suradnji koja nastoji pomaknuti Slide model s klasičnog sterotipa sportske obuće, do novog konteksta kao trend u streatwearu.“ dodao je Masaaki Homma iz MASTERMIND WORLD-a.
O Havaianasu
Havaianas je brazilski brend japanki koji svoje početke ima još davne 1962. godine. Brend je promijenio koncept obuće sredinom 1990-ih, pretvorivši japanke u vrlo traženi modni proizvod. Od pokretanja brenda, više od 5 milijardi pari Havaianas japanki prodano je diljem svijeta. Zanimljiva je činjenica da se bi poredane jedna pored druge činile krug koji bi 65 puta mogao obuhvatiti Zemlju. Također, Havaians je više od brenda za plažu, on je stil života: u Brazilu 94% populacije ima barem jedan par japanki u domu. Poznat po kvaliteti svojih proizvoda, globalni lider u segmentu japanki na nogama je ljudi svih dobi, spola i društvenih klasa. Svake godine Havaians proda više od 240 milijuna pari obuće diljem svijeta.