Serijom impresivnih fotografija snimanih u Biogradu na moru modni brend eNVy room predstavlja kampanju za novu kolekciju. eNVy room je postao sinonim za vjenčanice lišene klišeja vjenčane mode, ali i za odlične ready-to-wear komade. Vodeći se mišlju kako u današnje vrijeme odjeća gubi sezonsku namjenu dečki iz eNVy rooma u ovoj kolekciji naglasak stavljaju na svilene haljine, kombinezone, precizno krojena odijela, suknje i topove koji se međusobno savršeno kombiniraju i koji se mogu nositi kroz cijelu godinu.
Njihova već jako popularna oversized odijela u ovoj kolekciji dobila su novi twist u obliku fraka koji fantastično funkcionira s pallazo hlačama niskog struka ili pak s maxi suknjom visokog proreza na nozi. Novost su i izrazito strukirani sakoi s predimenzioniranim ramenima modernizirajući tako klasičnu formu odijela odstupanjem od uvaženih pravila za proporciju tvoreći jaku Y siluetu.
Elementi raskošnih nabora na haljinama, suknjama i topovima stvaraju suptilnu igru svijetla i sjene dok dekadentni prorezi daju dinamičnu formu podcrtanu nesputanošću i sofisticiranim seksepilom. Čitava kolekcija vješto je protkana kontrastima bilo da je riječ o suprotnostima poput otkrivenog i pokrivenog, lepršavog i pripijenog, ležernog ili pak strogog, ti kontrasti daju jaki dojam usklađenosti i ravnoteže što je glavna odrednica eNVy room potpisa.
Kolorit kolekcije je osim standardne crne koja je zastupljena u svakoj njihovoj kolekciji, podcrtan i puder ružičastom bojom kao i vibrantnom nijansom neonski roza. Kao i uvijek do sad, dečki su i s ovom kolekcijom ponudili komade u kojima se istovremeno možemo osjećati ženstveno i moćno, cool i sexy, a da su pri tom vrlo komforni za nošenje i prikladni za svaku prigodu kada se želimo osjećati samouvjereno i odvažno.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima (Narodne novine, br. 111/2021, 114/2022), komentiranje na našim portalima omogućeno je samo korisnicima koji su se prethodno registrirali i koji su se upoznali s našim pravilima komentiranja. Zabranjeno je postupanje suprotno odredbama članka 94. stavka 2. Zakona o elektroničkim medijima, a svaki je korisnik osobno odgovoran za cjelokupan sadržaj koji objavi ili učini dostupnim.
Još uvijek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš raspravu.