Za godinu obljetnice, Marc Cain je kreirao ekskluzivnu kolekciju koja reflektira DNK premium brenda. Fokus je na leopard uzorku i stručnoj izradi pletiva. Kolekcija sadrži ukupno 50 artikala uključujući dodatke kao što su torbe, cipele i šalovi. Slogan "A day in leo" predstavlja capsule kolekciju i prati vas od jutarnje vježbe, preko dana u uredu do večernjih trenutaka. S ovom jubilarnom kolekcijom sve je moguće jer je iznimno svestrana i pokriva sve stilove: sportski, ležerni, elegantni.

image001.jpg
promo 

„Jako se veselim našoj obljetničkoj godini! Sada je 50 godina otkako sam započeo sve u Italiji. Imao sam viziju stvoriti nešto posebno, a točno tako je i nastao Marc Cain. Danas je Marc Cain globalni igrač sa sjedištem u Njemačkoj i statusom premium brenda koji nadahnjuje obožavatelje diljem svijeta. Ponosan sam na ono što smo zajedno postigli u posljednjih 50 godina. Zahvaljujem se svima koji su me podržali tijekom ovog vremena u stvaranju brenda Marc Cain kao uspješne priče", navodi osnivač Helmut Schlotterer.

Kako bi prikladno predstavila kolekciju, modna tvrtka kreirala je imidž kampanju s međunarodno uspješnim njemačkim modelom Alenom Blohm. Središnji motiv ove kampanje je zlatni lift, a vožnja njime kroz brojne katove simbolizira pedesetogodišnje putovanje brenda Marc Cain kroz vrijeme.

image002.jpg
promo 

Marc Cain razvio je i jedinstveni logotip za 50. obljetnicu s izgledom mjerne trake. Usklađen je s poznatim logotipom Marca Caina i povezujući je element za sve kampanje vezane uz obljetnicu. Ekskluzivna jubilarna kolekcija proslavila je svoju premijeru kao dio modne revije see-now-buy-now u sjedištu Marc Caina u Bodelshausenu u Njemačkoj. Ova jedinstvena kolekcija bit će dostupna u trgovinama od rujna.

image012.jpg
promo 

Povijest brenda

Priča o uspjehu Marc Caina započela je 1973. godine u Carpi, Italiji. Sve je započelo s Helmutom Schlottererom koji je tamo stigao nakon provedenih godinu dana u Parizu na studiju tekstilne tehnologije i poslovne administracije. U to vrijeme je Carpi bio poznat uglavnom po izvrsnim pletivima, a upravo tamo je Helmut Schlotterer je ostvario svoje vizije i osnovao vlastiti modni brend pletiva: Marc Cain.
Marc Cain preuzeo je ulogu pionira već 1973. s prvim elektronički upravljanim strojevima za pletenje. Danas se godišnje izradi više od 390.000 pletenih komada na 110 visokotehnoloških strojeva za pletenje u ultramodernim proizvodnim pogonima u Bodelshauzenu. To čini strojna postrojenja jednima od najvećih i najinovativnijih u modnom sektoru u Europi. Osim njemačkih proizvodnih pogona, Marc Cain održava i druga europska proizvodna mjesta za pleteninu.

%MCEPASTEBIN%