Story.hr & Arena Centar i ove godine donose jednu od najljepših božićnih priča. Sve je počelo s odbrojavanje 100 dana do Božića koje na Arena Centar Instagram profilu traje još od rujna i koje postaje naša mala zajednička blagdanska tradicija. Upravo su blagdanske tradicije ono što za svakog od nas blagdane čini toliko posebnim razdobljem u godini. Baš iz tog razloga, ove godine odlučili smo pitati Story.hr čitatelje i čitateljice što je za njih Božić.

U Story.hr & Arena Centar anketi Za mene je Božić... sudjelovalo je više od 2700 čitatelja Storyja koje smo odlučili pitati koja je njihova prva asocijacija na Božić, za što su najviše raspoloženi tijekom blagdana, ali i kako se pripremaju za Božić odnosno gdje pronalaze inspiraciju, kada kreću s blagdanskim shoppingom i što žele za Božić!

Što smo otkrili? Neki će vas odgovori možda iznenaditi, neki oduševiti, a neki čak i raznježiti, baš poput odgovora na naše prvo pitanje koje je bilo koja je vaša prva asocijacija na Božić. Za čak 51,6% ispitanika prva asocijacija na Božić su obiteljska druženja, a 36,9% ispitanika to je kićenje bora, dok su za ostatak to blagdanski stol i pokloni.

Arena Centar blagdansko istraživanje
Story 

BLAGDANSKI TAJ NAJ OSJEĆAJ

Hrvati Božić vole svim osjetilima, a uz blagdanski stol na kojem ćemo i ove godine uživati u nekim od omiljenih okusa, mirisi su uvijek važan dio blagdanskog ugođaja i doživljaja. Možete li zamisliti blagdanske dane bez mirisa cimeta ili klinčića? Ako je vaš odgovor ne, niste jedini jer je čak 54,6% ispitanika kao miris blagdana odabralo upravo cimet i klinčić. Za 28,6% Story.hr čitatelja i čitateljica koji su sudjelovali u našoj anketi, miris blagdana je miris medenjaka, za 14% miris čistog doma, a za 3% miris novog parfema.

Arena Centar blagdansko istraživanje
Story 

S mirisom novog parfema došli smo do blagdanskog shopping i božićnih poklona. Koliko Hrvati zapravo uživaju u blagdanskom shoppingu? Naša anketa pokazala je da je to jedan od njihovih omiljenih blagdanskih aktivnosti. Na pitanje za što su najviše raspoloženi u blagdansko vrijeme, čak 18,9% ispitanika odabralo je shopping. Popularniji odgovor od shoppinga bila su samo blagdanska druženja, dok su se iza shoppinga po popularnosti našli i gledanje filmova i kuhanje.

Arena Centar blagdansko istraživanje
Story 


ATMOSFERA, INSPIRACIJA I POKLONI

Zašto su Hrvati raspoloženi za shopping u vrijeme blagdana? Jer je upravo njihov omiljeni shopping centar mjesto na kojem mogu osjetiti blagdansku atmosferu i pronaći inspiraciju. Iako nas je na prvu iznenadilo da više ispitanika pronalazi blagdansku inspiraciju u shopping centru nego na Instagramu, brzo smo shvatili da se i sami prepoznajemo u njima. Vidjeti raskošne dekoracije i izloge uživo, pjevušiti božićne pjesme dok tražimo poklone za najdraže, osjetiti uzbuđenje svih oko nas – ni najljepše fotografije na Instagramu ne mogu se mjeriti s osjećajima koje u nama budi atmosfera u shopping centru tijekom blagdanskog razdoblja. Za čak 40,4% ispitanika upravo je ta posebna atmosfera ono što bi ih i ove godine najviše razveselilo u shoppingu. Veće veselje od toga može donijeti samo jedna stvar – dobri popusti, naravno!

Arena Centar blagdansko istraživanje
Story 

Osim što vole obiteljska druženja tijekom blagdanskog razdoblja, Hrvati vole i blagdanski shopping pretvoriti u druženje. Na pitanje s kim idete u shopping, više od jedne trećine ispitanika odgovorilo je s mamom ili prijateljicom (34,9%), trećina u shopping vodi cijelu obitelj (31,3%), dok trećina ipak voli sama uživati u shopping. Samo 1,9% ispitanika ne ide u shopping.

Arena Centar blagdansko istraživanje
Story 

Uz uživanje u blagdanskoj atmosferi, cilj blagdanskog shoppinga je uvijek pronaći poklone koji će izmamiti osmijeh na lice našim najdražima. Koji su za Hrvate pokloni koji nose posebnu božićnu simboliku i s kojima ne možete pogriješiti ako ih ove godine poklonite obitelji i prijateljima? Za pola ispitanika to je mekani pulover s božićnim motivima, dok su za ostale to mirisna svijeća (33,6%), sjajan komad nakita (11,7%) i retro radio (5,3%). I ovi odgovori otkrili su nam da je Božić za Hrvate prije svega TAJ NAJ OSJEĆAJ koji osjećaju svim osjetilima – od mekoće dodira do zvuka božićnih pjesama. Sve naj poklone pronašli smo u omiljenom Arena Centru!

Arena Centar blagdansko istraživanje shopping inspiracija
Story Tom Tailor pulover; JYSK mirisna svijeća; De'llure naušnice; Sal retro radio, Elipso

ŠTO HRVATI NAJVIŠE ŽELE ZA BOŽIĆ OVE GODINE?

Što Hrvati žele više od poklona koji za njih imaju posebnu božićnu simboliku?

61,8% ispitanika za ovaj Božić želi osjetiti sreću, 20,6% dokatnuti dragu osobu, 14,9% želi uživati u slušanju božićnih pjesama, a 2,7% želi isprobati nešto novo što će se pretvoriti u dragocijenu uspomenu ili možda čak novu božićnu tradiciju!

Arena Centar blagdansko istraživanje
Story 

ČESTITKE NAGRAĐENIMA

Na kraju, Story.hr čitatelji i čitateljice imali su se prilike uključiti i u Story.hr & Arena Centar kreativni izazov „Za mene je Božić“. Sve što su trebali je opisati svoj blagdanski, a pet najkreativnijih natjecatelja osvojilo je poklon-karticu Arena Centra u vrijednosti od 100€.

Natječaj je trajao do 16.11.2023., a tko su bili najkreativniji možete otkriti ovdje! Čestitamo im i želimo najbolji blagdanski shopping!

*Sadržaj nastao u suradnji s Arena Centrom.