Takav su scenarij izbjegle sudionice radionice Stilska jednadžba koju organizira modna stilistica Ivana Pavić, a koja se održala upravo ovog vikenda u Apartmanu Kupola 32 u zagrebačkoj Petrovoj ulici. Kao i na dosadašnjim edukativnim i interaktivnim radionicama Ivane Pavić, sudionice su stekle znanja i dobile ideje kako pristupiti svakodnevnom odijevanju, a uvedeni su i neki noviteti. Naime, u službi postizanja cjelovitog doživljaja i zaokruživanja jedinstvene ženske priče, sudionice radionice imale su priliku isprobati elegantne mirise Jo Malone, ali i poznatu kozmetiku Estée Lauder. U sklopu posebnog make up cornera vizažistica je sudionicama udijelila vrijedne savjete oko idealnih make up proizvoda namijenjenih baš za njihov tip lica.
Trend kreiranja kapsulne garderobe koja sadrži limitirani broj komada, a koji se svi međusobno mogu odlično kombinirati i tako stvarati na jednostavan način različite outfite, poznat je već godinama, no u posljednje se vrijeme o njemu priča više nego ikad. Na radionici je predstavljena idealna kapsulna kolekcija koju je stilistica izabrala od komada sestrinskih brendova Lunilou i Izakova s kojima dijeli istu održivu modnu filozofiju. “Kroz svoj rad se uvijek zalažem za kupnju malog broja, klasičnijih, kvalitetno izrađenih odjevnih komada koji se potom mogu međusobno kombinirati na različite načine sukladno prigodama. To sam i praktičnim primjerima pokazala na radionici, a interes za isprobavanjem predstavljenih komada je bio ogroman” – govori nam Ivana.
Osim kako od svega desetak kvalitetnih odjevnih komada stvoriti savršenu kapsulnu kolekciju te na takav način uvijek imati što za odjenuti i izgledati dotjerano, sudionice su naučile i koji su odjevni komadi najbolji za njihov tip tjelesne građe, kako pomiriti dužine i proporcije te kako pravilno odabrati tip obuće sukladno donjim dijelovima outfita. Radionica bila je popraćena vizualno jasnim i interaktivnim primjerima, a pitanja nije nedostajalo pa su se iskustva, nedoumice i savjeti dijelili u opuštenoj atmosferi uz pomno odabrano osvježenje.
“Uvijek ističem, kako je moj cilj osloboditi žene mišljenja da su moda i stilisti rezervirani isključivo za celebrity svijet, tako da im na svojim radionicama želim dati jedan kompletan paket iskustva, proizvoda i edukacije kako bi si svakodnevno olakšale izbor odjeće te modnih dodataka. Naime, 60 % informacija dobivamo iz neverbalnih komunikacijskih signala u koje spada i način odijevanja te vizualan dojam. Tako da smo i prije nego progovorimo već poslali određenu poruku – što je nadasve važno u poslovnoj komunikaciji” – pojašnjava Ivana.
“Stilska jednadžba je jedinstven projekt takvog tipa u Hrvatskoj koji za zadatak ima mnogo više od dijeljenja “banalnih” modnih savjeta. Cilj mi je osvijestiti ljude o tome koliku zapravo moć ima način odijevanja kao element neverbalne komunikacije. Kroz rad sam se susrela s mnogo primjera gdje osobe s novoizgrađenim stilom počinju zračiti novom energijom i samopouzdanjem koji se onda reflektiraju na cijelu lepezu njihovog djelovanja općenito. Dakle, iako na prvu može djelovati površno, odabir odjeće je bitan element naše osobnosti pa mu se shodno tome treba ozbiljno i pristupiti. Jedan od glavnih zadataka mi je naučiti sudionice mojih radionica što konkretno tražiti prilikom kupnje, ali i naučiti ih prepoznati zašto to traže – jer na takav način štede vrijeme i novac” – zaključuje Ivana.
U tijeku su predbilježbe za novu radionicu na Ivaninoj web stranici, o čijem će održavanju zainteresirani biti obaviješteni putem maila, a u videu donosimo mali djelić atmosfere kako je to izgledalo prošlog vikenda.