Poznati talijanski brend Replay je treću godinu za redom ponosni sponzor prestižnog teniskog turnira Rolex Monte Carlo Masters. Ovo partnerstvo predstavlja ključni element šire sponzorske strategije brenda, koja obuhvaća suradnju s vodećim imenima u nogometu kao što su FC Bayern, Ajax i PSG te legendarnim ragbi timom All Blacks. Također, Replay dugi niz godina surađuje s poznatim osobama koji su ujedno i ambasadori brenda – Neymar Jr., Marco Verratti, Paulo Dybala, Beauden Barrett i Usain Bolt.
Ovogodišnje izdanje turnira privuklo je pažnju javnosti zbog međunarodnih zvijezda koje su s priključile događaju, naravno u trendi Replay outfitima. Među njima su bili Oscarom nagrađeni glumac Adrien Brody, supermodel Candice Swanepoel te Maye Musk i DJ i producent Martin Garrix, koji su nedavno bili dio kampanje brenda posvećenoj kultnim trapericama Replay 9zero1.
Uz njih, na događaju su se istaknuli i međunarodno priznati modeli te ljubitelji brenda Replay; Brooks Nader, Rose Bertram, Beatrice Vendramin, Bianca Brandolini, Rebecca Donaldson, Nico Potur, Dia Anitska, Daniela Cosio i Jessica de Oliveira, koji su nosili popularne komade iz kolekcija 9zero1, We Are Replay i Atelier.
Poznati gosti su dočekani u ugostiteljskom dijelu Replaya u VIP Villageu, a kasnije su svi prisustvovali ekskluzivnoj zabavi koju je organizirao brend. Upravo kroz prisustvo poznatih osoba i odjeće koja plijeni pažnju, brend donosi dozu stila i elegancije na teniske terene Monte Carla. Ovim događajem, Replay je još jednom potvrdio svoj status ključnog aktera u povezivanju mode i sporta, ističući se kao neizostavan partner na Rolex Monte Carlo Mastersu.
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju