Pariški tjedan mode nikada ne razočara. Najpoželjniji streetstyle koji nose poznati trendseteri uvijek svi nestrpljivo čekaju. Ovog tjedna, Zalando izdvaja tri najvažnija trenda koje morate vidjeti, izravno iz modne prijestolnice.
CASTLECORE trend bio je na vrhuncu i donio je mračnu romantičnu notu ulicama Pariza i spajajući srednjovjekovnu fantaziju s modernim životom. Od sveobuhvatnih crnih kombinacija do nježnih čipkastih bluza koje su izgledale kao da su došle izravno iz gotske bajke, modni insajderi kreirali su lookove koji su bili istovremeno buntovni i pažljivo stilizirani. Bilo da se radi o oklopu protiv stvarnosti ili samo čistom eskapizmu, pretrage za Castlecoreom porasle su za 200%. Od premijere u siječnju, film Nosferatu je također pridonio uzbuđenju koje je potaknulo ovaj izgled i povećalo pretrage na Zalandu za 475%.
PASTELNE BOJE oslikavaju čarobnu sliku ove sezone, postavljajući ton za nadolazeću proljetnu sezonu. S pretragama za pastelnim bojama koje su porasle za 71%, stilski stručnjaci koji su prihvatili komplementarne nijanse donijeli su vrhunski statement lakših tonova. Doechii, Nenah Cherry i Gemma Chan samo su neki od trendsettera koji su prihvatili ovaj trendy nježan i lagan look.
UMJETNO KRZNO ukralo je svu pažnju - što veće, to bolje. Uz pretrage za jakne od umjetnog krzna koje su porasle za preko 2000%, najodvažniji modni znalci dodali su dramu svojim lookovima slojevito kombinirajući prevelike, teksturirane komade kako bi naglasili maksimalističku energiju sezone.
Pariški tjedan mode postavio je ton za nadolazeću sezonu, s trendovima koji već sada privlače pažnju. Od gotičke romantike do nježnih pastela i odvažnog umjetnog krzna, ovi lookovi postavljaju modne trendove.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima (Narodne novine, br. 111/2021, 114/2022), komentiranje na našim portalima omogućeno je samo korisnicima koji su se prethodno registrirali i koji su se upoznali s našim pravilima komentiranja. Zabranjeno je postupanje suprotno odredbama članka 94. stavka 2. Zakona o elektroničkim medijima, a svaki je korisnik osobno odgovoran za cjelokupan sadržaj koji objavi ili učini dostupnim.
Još uvijek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš raspravu.