Njemačka turistička zajednica (DZT) nastavlja biti posvećena pozicioniranju Njemačke kao održive turističke destinacije. Ovim povodom u Rougemarin Parku u Zagrebu, održano je ugodno druženje na kojem su predstavnici medija imali priliku da se bolje upoznaju sa kampanjama Njemačke turističke organizacije FEEL GOOD i 51 UNESCO World Heritage Sites Historic. Modern. Germany. Prisutnima su se obratili gđa. Natalie Linow, savjetnica za kulturu Veleposlanstva Njemačke u Zagrebu i g. Cristian Sallai, menadžer regionalnog ureda Njemačke turističke zajednice.
Ako i vi planirate svoj održivi odmor provesti u Njemačkoj, predlažemo da odete istražiti lokalitete koji su pod zaštitom UNESCO-a. Središnji element kampanje 51 UNESCO World Heritage Sites Historic. Modern. Germany. osam je tematskih ruta koje kombiniraju održiva putovanja i posjete mjestima svjetske baštine s emotivnim iskustvima i potiču na duži boravak. Ponuda raznovrsnih atrakcija na svim rutama omogućuje posjetiteljima da otkriju mjesta i regije koji su do sada većini turista bili nepoznati. Svi prijedlozi putovanja (od osam do dvanaest dana) koji sadrže detaljne savjete, karte i poveznice na popratna održiva iskustva putovanja mogu se pronaći na mikrostranici koja je izvrstan izvor inspiracije i praktičan vodič za individualno planiranje putovanja (dostupno na njemačkom, engleskom, francuskom i španjolskom jeziku).
Održivi odmor čuva prirodne resurse, potiče međukulturalno razumijevanje i podržava lokalne tvrtke. Mnoge su destinacije posvećene tom cilju i razvijaju sve veći broj ponuda koje su dobre kako za okoliš tako i za domaćine i njihove goste. Kao turističko odredište, Njemačka ima idealne
sastojke za iznimna i održiva iskustva odmora koja također pomažu u zaštiti klime i okoliša. I zato vas sa zadovoljstvom pozivamo da otkrijete održivu turističku ponudu na mikrostranici FEEL GOOD.
Njemačka turistička zajednica
DZT (Deutsche Zentrale für Tourismus) je nacionalna turistička organizacija Njemačke, čiji je cilj predstavljanje Njemačke kao turističke destinacije. DZT ima sjedište u Frankfurtu na Majni i radi po nalogu Saveznog ministarstva za gospodarstvo i klimatske mjere, na temelju odluke njemačkog parlamenta. DZT kreira i provodi strategije i aktivnosti usmjerene na poticanje pozitivnog imidža Njemačke kao turističke destinacije u inozemstvu i poticanje turističkih posjeta Njemačkoj.
Primarna strateška područja djelovanja DZT-a su:
- Razvoj akcijskih planova temeljenih na dokazima temeljenih na ciljanom istraživanju tržišta i kontinuiranoj analizi specifične potražnje kupaca (Sinus milieus).
- Potpora turističkoj industriji, kojom dominiraju mala i srednja poduzeća, kroz upravljanje odnosima i razmjenu znanja.
- Podizanje svijesti o brendu Destination Germany i poboljšanje profila brenda s fokusom na održivost i ublažavanje klimatskih promjena.
Fokus na digitalizaciju i održivost
Kako bismo dolazni turizam učinili održivijim i konkurentnijim, naša organizacija slijedi strategiju koja se oslanja na tri stupa i kombinacija je dijeljenja znanja s vanjskim partnerima i prateće komunikacijske strategije s našom internom inicijativom održivosti. DZT pozicionira Njemačku kao održivu i inkluzivnu destinaciju na međunarodnom putničkom tržištu.
DZT je pionir kada je riječ o korištenju imerzivnih tehnologija (virtualne, proširene i mješovite stvarnosti), glasovnih asistenata i drugih sučelja za razgovor i aplikacija umjetne inteligencije poput chatbota. Kako bi se osigurala vidljivost turističke ponude na marketinškim platformama temeljenim na umjetnoj inteligenciji, DZT koordinira projekt otvorenih podataka njemačkog turističkog gospodarstva.
DZT ima 25 inozemnih predstavništava kojima upravlja iz svog sjedišta u Frankfurtu.