Popularni glazbeni trio Swedish House Mafia ovom je kreativnom timu iz Zagreba u potpunosti prepustio montažu, video produkciju i mix glazbe za nekoliko njihovih najava, projekata kao i nastupa te nakon što ih je art direktor Jurica Koletić osvojio izradom službenog videa za najavu povratničke turneje “Paradise Again”, zapečatio suradnju sa Sizeovcima.
„Puno se radi, eksperimentira i odbacuje — rekao bih da je proces malo katarzičan, ali na pozitivan način, jer sam finalno napravio čak 26 edita glazbe i videa. Ono na što sam posebno ponosan jest činjenica da im ja miksam muziku za svaki video. Najsretniji sam što radim direktno s Alexanderom Wesselyem, njihovim snimateljem i art direktorom, koji ima jako specifičan stil i čiji vrhunski rad cijenim od svojih samih početaka“, objašnjava Jurica Koletić koji zajedno s kreativnim direktorom Andrejom Virantom Sadikovićem te direktorom i brand strategom Ivanom Fistrićem čini ovaj nagrađivani studio, koji je još početkom godine oduševio hrvatsku scenu objavom suradnje s najvećima u svijetu elektronske glazbe.
Potom su kreirali promotivni video za izlazak Paradise Again Live Albuma, kolekcije njihovih najboljih izvedbi pjesama s novog albuma i turneje. U videu je presjek cijele ere koja počinje izlaskom albuma, nastavlja se nastupom na Coachelli s Weekndom i završava svjetskom turnejom. „Cilj je bio izvući najbolje trenutke u zadnjih godinu dana i pretvoriti ih video od 30-ak sekundi. Ja sam radio montažu videa i mix glazbe dok kameru i art direkciju potpisuje Alexander Wessely, a Head of Project je njihov manager Max Holmstrand pa mi je stvarno velika stvar biti u takvom društvu umjetnika.
Video je prepušten meni, jer im moj stil montaže potpuno odgovara što mi je vjerojatno i najveći profesionalni kompliment koji sam dobio.“, zaključuje Jurica. Kreiranje i stvaranje vizualnog „jezika“ njemu je u genetskom kodu stoga ne čudi da mu je prepuštena i izrada serije videa za najave koncerata Steve Angella po sjevernoj Americi, točnije poznatim koncertnim dvoranama i najpoznatijim globalnim klubovima u kojima se „vrte“ upravo videi s Juričinim potpisom, kao i najava turneje Sebastiana Ingrossa diljem SAD-a. Društvene mreže svakog od članova SHM-a i službeni profil poznatog trojca vrve sjajnim komentarima na svaki njihov novi objavljeni video i animaciju, a brojke koje prate ove objave pravi su vjetar u leđa kreativnom direktoru Size-a.
Na ovaj način, poznati boutique studio iz Zagreba stavio je Hrvatsku na mapu glazbene industrije, a ova se švedsko – hrvatska „veza“ upisala u povijest elektronske glazbe.