„Kao tvrtka koja djeluje u automobilskoj industriji preko tri desetljeća, prepoznajemo važnost kontinuiranog rasta kako bismo ostali relevantni u izazovnom okruženju koje nas okružuje. Naša misija je usmjerena na pružanje jedinstvene usluge kao primarni fokus našeg poslovanja. Stoga, novi vizualni identitet nije samo estetska promjena, već odraz ideje da isključivo rastom i prilagodbom vremenu u kojem živimo, možemo nastaviti pružati najbolja rješenja te postati prvi izbor partnera za mobilnost na hrvatskom tržištu ,“ podijelila je s nama svoja razmišljanja Lana Gašparić, CEO Gašparić Grupe.

GašparićGrupa G-Klasa.jpg
promo 

Moderna i dinamična grafika novog vizualnog identiteta odražava njihovu predanost inovacijama, a s primjenom znaka „G“, žele zadržati prepoznatljivost na tržištu te ujediniti tvrtke koje posluju pod Gašparić grupacijom.

Mercedes-Benz EQE.jpg
promo 

O tvrtki: Sa sjedištem u Velikoj Gorici, Gašparić Grupa svoje poslovanje prostire na dva prodajna salona i servisne centre za Mercedes-Benz, Hyundai, Fiat, Jeep i Mitsubishi Motors vozila. Njihov tim čini preko 80 stručnjaka iz različitih područja automobilske industrije. Zajednički rad i sinergija omogućuju im da svakodnevno pružaju vrhunsku uslugu i podršku klijentima u savjetovanju i prodaji vozila, te visokokvalitetne usluge održavanja, popravaka i servisiranja vozila, koristeći najsuvremeniju tehnologiju, alate i dijagnostičku opremu. Sada, uz svjež i inovativan izgled, tvrtka unosi novu energiju i strast u svoj rad.

Saznajte više na www.auto.hr