Odgovorno trošenje je poput dijete; svi znamo što bismo trebali, ali većina ne slijedi uvijek pravila. Kupujte na akcijama, izbjegavajte impulzivnu kupnju, uspoređujte cijene, odlazite u trgovinu s popisom…, generalna su pravila kojima se kupce educira o tome kako kupovati kvalitetno i povoljno. Dobra cijena i prava kvaliteta formula je za pametnu kupnju. A pametna kupnja u Eurospinu, baš kako i njihovo ime kaže (SPIN = Smart Shopping ili na talijanskom – Spesa Intelligente), podrazumijeva svakodnevnu ponudu kvalitetnih proizvoda po najpovoljnijim cijenama, ali – u duhu novog vremena i 'vrućih' globalnih ciljeva – i brigu o održivosti. Naime, Eurospin pomno bira asortiman proizvoda koji ide u prilog održivosti, što dokazuju brojni certifikati.

Eurospin
Eurospin 

Eco Bio Cosmetics; Rainforest Alliance, zahvaljujući kojemu kupac može biti siguran da podržava poljoprivrednike koji brinu o radnicima i štite prirodne resurse; nekoliko različitih certifikata koji jamče da proizvodi potječu od održivog ribolova i akvakulture; kao i nekoliko koji se dodjeljuju odjeći i tekstilnim proizvodima koji su proizvedeni prema načelu održivosti; La Spiga Barrata ili certifikat koji označava proizvode pogodne za konzumaciju oboljelima od celijakije…, samo su neki koji garantiraju da je najpametniji shopping onaj u Eurospin trgovinama.

Eurospin su 1993. godine osnovala četiri partnera s dugogodišnjim iskustvom u maloprodaji kao talijanski odgovor na rastuću potrebu za uštedama potrošača. Prva Eurospin trgovina u Hrvatskoj otvorena je 13. kolovoza 2020. u Zadru, a nakon Pule, Poreča, Pazina, Labina, Viškova, Splita, Siska, Samobora, Zaprešića, Velike Gorice, Čakovca, Vrbovca, Križevaca, Koprivnice, Bjelovara, Požege, Slavonskog Broda i Osijek, uskoro se otvara i novi Eurospin u Đakovu. U planu je, kažu u Eurospinu, otvoriti čak 100 supermarketa u Hrvatskoj.
Inače, Eurospin Hrvatska u 2022. godini postao je član međunarodnog Customer’s Friend kluba i to kao nositelj zlatne medalje za izvrsnost. Prestižno priznanje dodjeljuje međunarodna organizacija ICERTIAS – International Certification Association, sa sjedištem u Švicarskoj, tvrtkama koje su posvećene izvrsnosti i predanom odnosu s klijentima, zaposlenicima i poslovnim partnerima. Eurospin Hrvatska zadovoljio je zahtjevne kriterije ocjenjivanja četiri temeljna stupa poslovanja: reputacije, komunikacije, korisničkog iskustva i povjerenja. Reputacija obuhvaća odnos s kupcima, zaposlenicima i poslovnim partnerima, korisničku podršku, inovaciju, financijsku stabilnost, kvalitetu menadžmenta, proizvoda i usluge na tržištu, konkurentnost i društvena odgovornost.

Eurospin
Eurospin 
Eurospin
Eurospin 

U Eurospin trgovinama ne postoje klasični brendovi kao u ostalim supermarketima, već isključivo proizvodi koje je tim stručnjaka osmislio i pažljivo odabrao da odgovore na sve karakteristike tržišta. S više od 2.500 Eurospin proizvoda, svaki kupac u Eurospinu može biti siguran da plaća pravu kvalitetu po najpovoljnijim cijenama, a to je formula za pametnu kupnju.

"Kako bi se osigurala raznolikost, kvaliteta i ekonomičnost asortimana, neprestano nadopunjujemo svoju ponudu zahtjevima tržišta, dajući prostor i domaćim proizvodima“, kažu u Eurospinu. Na policama ovog talijanskog diskonta svoje su mjesto tako pronašli i brojni hrvatski dobavljači.
Danas kad je vrijeme najveći resurs, pametno kupovati znači i na jednom mjestu pronaći baš sve što vam je potrebno, odnosno ne gubiti vrijeme na obilaske nekoliko trgovina u potrazi za kvalitetnom i povoljnom kupnjom. Osim kvalitetnih i cijenom najpovoljnijih prehrambenih proizvoda, kućanskih potrepština, tekstila, 'uradi sam' asortimana…, nova prodajna mjesta Eurospina imaju i odjel mesnice, delikatesa i pekarnicu.

Eurospin
Eurospin 

"Najveća predanost oduvijek je bila posvećena prepoznavanju i nabavi kvalitetnih proizvoda po povoljnim cijenama. Grupa Eurospin primjenjuje strogu politiku odabira dobavljača, prema kojoj se izabiru samo oni koji nude garanciju izvornosti, svježine i kontinuirane kvalitete“, poručuju iz Eurospina. Poslovni model distribucije vlastitih robnih marki, ali i koncept pametne kupnje, koji kupcima jamči veliku uštedu zbog ponude kvalitetnih proizvoda po najpovoljnijim cijenama, razlozi su njihovog rastućeg uspjeha u Europi.

*Sadržaj nastao u suradnji s Eurospinom.