ULTRA Europe 2023 Official Aftermovie je napokon vani! Nakon višemjesečnog iščekivanja, a ususret pripremama za možda najposebnije izdanje festivala do sad – deseto slavljeničko, pravo je vrijeme da se ULTRA Europe na kratko vrati u 2023. godinu te da sve Ultranaute podsjeti na omiljene trenutke, ali istovremeno, da se cijeli svijet još jednom uvjeri u sve ljepote i bogatstva Hrvatske. Ovaj desetominutni filmski uradak živopisno dočarava najpoželjnije hrvatske destinacije, a kako je dosadašnje filmove pregledalo više od 30 milijuna ljudi, riječ je o nemjerljivoj turističkoj promociji Hrvatske u svijetu. Bajkovita europska zemlja, smještena u naručju Jadranskog mora, nije samo jedinstveni dragulj na mapi, već izvor nevjerojatnih priča koje inspiriraju ljude širom svijeta. Na prvi pogled mala, ali u svakom kvadratnom metru u srcu Europe krije se zemlja čuda i strasti ljudi velikih snova. U takvom je okruženju, prije devet godina, započeo festival ULTRA Europe smješten u hrvatskom biseru Splitu. Iza njegove stoljetne povijesti stoji glazbena priča koja je simbol zajedništva i najvećeg glazbenog delirija na svim stranama svijeta.

POGLEDAJTE ULTRA EUROPE 2023 AFTERMOVIE

Ovogodišnji ULTRA Europe Aftermovie destinacijski je doživljaj koji će učiniti da se njegovi gledatelji izgube u ritmu Hrvatske. Ovaj filmski vremeplov vodi na nezaboravno putovanje kroz Hrvatsku koja je u srpnju već tradicionalno ogrnuta glazbenom zastavom ULTRE – njezinim autentičnim simbolom. Bajkoviti početak kadrovima oživljava novi Pelješki most, otoke kao dragulje jadranskog plavetnila, Biokovo Skywalk, obalu obasjanu suncem i pulsirajući centar Splita u kojega pristižu mladi ljudi iz svih kutaka svijeta pripremajući se za neponovljivu glazbenu avanturu. Zalaskom sunca otvaraju se vrata festivala, a stadion se pretvara u magično okupljalište desetina tisuća Ultranauta. Zvijezde svjetske elektroničke scene poput Carla Coxa, Borisa Brejche, Martina Garrixa, Afrojacka i DJ Snakea preuzimaju palicu na najvećoj pozornici koja je ikada zaiskrila u našoj regiji, a njihova glazba postaje soundtrack životnih uspomena kojima svaki beat dodaje svoju boju. Film vodi i do hipnotičke pozornice Resistance, a s novim danom i na destinacijsko na putovanje otocima, glazbenim stanicama na Braču, Hvaru i Visu gdje se energija festivala prepliće s prirodnim ljepotama ovih otoka. U eksplozivnom završetku vatromet osvjetljava ne samo nebo, već i srca svih prisutnih na prepunom stadionu. Film, kao i svako putovanje, završava, ali sjećanja na festivalske noći ostaju urezana u uspomenama, podsjećajući nas na moć glazbe, ljubavi i neponovljivosti trenutaka koji nas čine živima.

20230707 - 213022-6916-DamiraKalajzic.jpg
promo 

Produkciju ponovno potpisuje svjetski poznati tim Final Kid Films, na čelu s Nickyjem Pajkićem i Charlyjem Friedrichsonom, koji potpisuju režiju i montažu. U cijeli projekt ukupno je uloženo više od 300 tisuća eura, a kako bi sve izgledalo besprijekorno i prema najvišim svjetskim standardima, za snimanje je korištena visokokvalitetna RED Digital Cinema kamera, u spektakularnoj 6K rezoluciji, potom 360 dron snimanje te FPV Aerials tehnologija. Glazbena pozadina filma pažljivo je birana kako bi zaokružila ovo putovanje i vjerno prikazala sve trenutke festivala, a tekstovi iz pjesama naglašavaju osjećaj "raja" i slobode. Riječ je o pjesmama You will see, Quarterheada i SESA, Paradise Sebastiana Wibea, Lost in the Rhythm Davida Guette i MORTENA, Food for the Soul It's Murpha, When the lights go down Roberta Capuana, singla 20hz u Carl Coxovom izdanju te All that matters Kolscha (Artbat Remix).

20230709-024817-_MarkoObradovicEdge-2.jpg
promo 

Jubilarno deseto izdanje festivala ULTRA Europe održat će se od 12. do 14. srpnja u Splitu, a potom slijedi već tradicionalno Destination ULTRA putovanje hrvatskim otocima – Bračem, Hvarom i Visom. Trodnevne TIER 1 ulaznice za splitski dio festivala još se kratko mogu osigurati po cijeni od 99 eura, a uskoro kreće TIER 2 faza u kojoj će ulaznice ove kategorije iznositi 115 eura. Za VIP iskustvo potrebno je izdvojiti 289 eura za trodnevnu ulaznicu, a u TIER 2 fazi iznosit će 299 eura. Trodnevna VIP FAN PIT ulaznica trenutno se može osigurati po cijeni od 139 eura, dok će u TIER 2 fazi će iznositi 159 eura. Više informacija oko ulaznica može se pronaći na internetskoj stranici Entria.

20230710-050604-0013-SilVanderbruggen.jpg
promo 

Osigurajte si posebni festivalski doživljaj uz Buddy Bundle aktivaciju dostupnu korisnicima Mastercard® kartica! Za vrijeme promocije koja traje od 18. do 31. prosinca, uz kupnju 3 ulaznice dobivate 1 gratis. Ponosni partner festivala ULTRA Europe je i Hrvatska turistička zajednica koja poziva na istraživanje jedinstvenosti i unikatnosti Hrvatske kao destinacije.

Sve ostale informacije o festivalu mogu se pronaći i na službenoj Facebook stranici festivala, Twitter profilu, Instagram profilu te putem aplikacije na iTunesu.

20230710-015730-8394_JulienDuval.jpg
promo 

O ULTRA WORLDWIDE™

ULTRA WORLDWIDE™ je međunarodni brend vodećeg svjetskog događanja elektroničke glazbe, ULTRA Music Festivala®. Brend ULTRA osnovao je 1997. godine izvršni producent, predsjednik i CEO Russell Faibisch koji je počeo organizirati glazbena događanja u južnoj Floridi što je dovelo do organiziranja prvog izdanja ULTRA Music Festivala 1999. godine na pješčanoj plaži u Miamiju.

S jedinstvenom i kreativnom vizijom te organskim rastom temeljenim na iskrenoj ljubavi prema glazbi, izvođačima i obožavateljima, brendovi ULTRA i ULTRA Worldwide™ predstavljaju ne samo najveći i najuspješniji svjetski neovisni brend festivala elektroničke glazbe, već i festival koji se održava u najviše zemalja svijeta. Organizatori bez prestanka nastavljaju prenositi iskustva najpoznatijeg festivala iz Miamija u sve veći broj destinacija te Ultranautima diljem svijeta.

20230709-033801-0155-SilVanderbruggen.jpg
promo 

U posljednjih 20 godina tisuće svjetskih DJ-a, producenata i bendova oduševljavali su obožavatelje svojim sjajnim nastupima uživo na festivalima ULTRA u Argentini, Australiji, Baliju, Brazilu, Čileu, Hrvatskoj, Ibizi, Japanu, Koreji, Singapuru, Južnoj Africi te naravno u Miamiju, kao i na događanjima ROAD TO ULTRA u Boliviji, Čileu, Kolumbiji, Japanu, Koreji, Makau, Paragvaju, Peruu, Filipinima, Puerto Ricu, Tajvanu, Tajlandu i u SAD-u. Svako novo globalno izdanje temelji se na istom uspješnom receptu koji je do posljednjeg detalja usavršen tijekom posljednjih 20 godina u Miamiju, a koji kombinira nastupe brojnih talenata elektroničke glazbe s najnaprednijom festivalskom produkcijom na svijetu.

ULTRA brendovi su prvi uveli revolucionarni online prijenos uživo, “ULTRA LIVE” (s više od 650 milijuna prijenosa uživo i pogledanih snimaka setova s festivala ULTRA Miami, počevši od 2013. godine) i audio prijenosom putem platforme „UMF RADIO“ (povezane s FM Radijem u više od 62 zemlje s dosegom od 22 milijuna slušatelja tjedno). Također, suradnja UMF FILMS s FINAL KID zaslužna je za neke od vizualno najdojmljivijih festivalskih video uradaka koji ostavljaju, uključujući i dokumentarni film naziva CAN U FEEL IT™ u kojem je prikazana sva čarolija dance glazbe.

O TVRTKI MPG Live
Tvrtka MPG osnovana je 1997. u Zagrebu, kao prva agencija u regiji specijalizirana za evente i promociju, s uredima u Sloveniji, Hrvatskoj, Srbiji i Makedoniji sa stručnim timom koji broji više od 350 stalnih zaposlenika. 2004. godine tvrtka MPG se širi osnivajući specijaliziranu tvrtku MPG Live koja organizira te promovira najveća glazbena događanja u regiji garantirajući najviše globalne standarde i vrhunsku produkciju poput festivala MTV Summerblast, Umagination, Big Beach, koncerata Justina Biebera, Stinga, Will Smitha i Simple Mindsa. MPG Live je od 27.04. 2017. ekskluzivni organizator i promotor festivala ULTRA EUROPE koji se u svom devetom izdanju održava u Splitu od 12. do 14. srpnja 2024. godine.