Kakav točno model tražite?

Danas su bežične slušalice dostupne u toliko mnogo varijanti, zbog čega prvo trebate odlučiti kakav točno model tražite. Osnovna podjela bežičnih slušalica je u dvije kategorije: in-ear i over-ear (naglavne).

In-ear bežične slušalice – idealne kada ste u pokretu

In-ear bežične slušalice, tj., slušalice koje se nose u uhu, idealne su za sve one prilike kada ste u pokretu i kada ne želite nositi previše stvari sa sobom. Lagane su i kompaktne, a u pravilu su i povoljnije od naglavnih slušalica. U ponudi ih imaju mnogi popularni brendovi kao što su Samsung, Xiaomi, Jbl, Sony, Apple, Philips, Huawei i brojni drugi, a možete ih birati u različitim bojama.

1 - 2024-01-31T121810.014.jpg
promo 

Ove se slušalice vrlo jednostavno mogu spojiti s mobitelom, što znači da ćete u svojoj omiljenoj glazbi moći uživati dok ste u pokretu, a naravno, možete ih koristiti i za telefoniranje. Uglavnom su otporne na vlagu, znoj i grubo rukovanje, dok vam aplikacija na mobilnom telefonu govori kada im je baterija slaba i kada ih treba staviti na punjenje. Trajanje baterije ovisi o modelu slušalica, a u pravilu ih možete koristiti nekoliko sati bez prestanka.

Over-ear bežične slušalice – za istinske ljubitelje dobrog zvuka

Na drugoj strani spektra sa slušalicama nalaze se naglavne slušalice koje su također dostupne u bežičnoj varijanti. Njihova glavna prednost u odnosu na in-ear slušalice je vrhunska kvaliteta zvuka koji se reproducira, dok kvalitetniji modeli imaju i sustave za aktivno poništavanje buke, što vam omogućava da uživate samo u onome što slušate, a ne vanjskim zvukovima.

1 - 2024-01-31T121810.014.jpg
promo 

Naravno, i ove je slušalice moguće vrlo jednostavno spojiti s mobitelom, a u pravilu im baterija traje dulje nego kod modela in-ear. U ponudi ih imaju brojni brendovi, Samsung, Xiaomi, Jbl, Sony, Apple, Philips, Huawei, a razlikuju se po značajkama koje imaju, i naravno, cijeni, a zahvaljujući čemu ćete vrlo jednostavno pronaći one koje će idealno odgovarati vašim potrebama, ali i budžetu.