Topli i sunčani dani donose nam neku novu, pozitivnu energiju, bude nam kreativnost i inspiraciju. No, proljeće nije samo vrijeme zabavnih događanja na otvorenom, šarenih modnih kombinacija i otvorenih cipela – vrijeme je i dubinskog čišćenja.

Dok mnogi jedva čekaju spremiti zimsku odjeću, očistiti prostore koje su zanemarivali u zimskom periodu i domovima unijeti novu svježinu, uvijek se nađu pojedinci kojima je jednostavno mrsko pospremati. Ako ste se prepoznali - ne brinite, domaći influenceri pokazali su kako se oni hvataju u koštac s izazovom proljetnog čišćenja.

Slađana Gržinčić, Barbara Vesanović Gašić, Cindy Šoštarić, Marko Vuletić, Slavica de Jong, Ana Pulić i Maša Zibar objavili su rat nečistoći i mrljama te podijelili svoje metode čišćenja. Njihov pouzdan saveznik u toj borbi bili su Arf proizvodi za čišćenje koji su se pokazali dostojnima svakog izazova.

Jedan od onih kojima je mrsko čistiti upravo je Marko Vuletićkoji sam za sebe kaže kako ga jedino “totalni rusvaj ili neka situacija može natjerati na čišćenje”. Tako mu je ovaj puta motivator bila Arfova kampanja Rukavica je bačena u kojoj su influenceri jedni druge nominirali kao sljedeće u redu za čišćenje vlastitog doma. Tako se Marko prihvatio kuhinje i ispričao priču o “sudoperovoj pasti za zube” odnosno Arf creamu koji je pouzdan savjetnik za čišćenje kamenca i mrlja dugi niz generacija u njegovoj obitelji.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli Marko Vuletić (@marko_vuletic)


Uz Arf cream odrastala je iBarbara Vesanović Gašićkoja ga je iskoristila za čišćenje kuhinje, točnije, pećnice te podijelila trik koji je naučila dok je u studentskim danima čistila apartmane. Naime, Arf cream savršeno čisti i staklene stijenke u kupaonici.

Na čišćenje kuhinje odlučila se i Ana Pulićkoja je u pomoć pozvala i muža jer se odlučila temeljito očistiti napu za što je koristila Arf Grill i poručila “ljudi ja vam se kunem u ovaj proizvod, skida svu masnoću doslovno u sekundama”.

Svog najvećeg neprijatelja u kuhinji primila se i Maša Zibar koja kaže kako inače jako voli clean look i iako nije rob čišćenju, voli čistiti, no do ovog izazova odgađala je očistiti hladnjak. Maša misli da se dom treba pospremati svaki dan jer jedino tako izazov čišćenja neće biti previše stresan.


Slađana Gržinčić pokazala je kako izazovno može biti čistiti dok ti ukućani otežavaju zadatak. No, unatoč tome, svoju je kuhinju brzo pospremila pa se prebacila u kupaonicu u kojoj je Arf jednako tako pokazao svoju moć.

Rukavica je bačena i do Slavice de Jong koja je pokazala kako izgleda kupaonica koju u njihovom domu osim ukućana koriste i gosti, a Arf se pokazao kao super sredstvo i za čišćenje kanalica u tuš kabini. Slavica je svima preporučila i koja se kombinacija proizvoda idealna za osiguravanje blistave kupaonice.

Arf nije samo idealan saveznik za borbu s dubinskim nečistoćama već je koristan i za nježne površine, a to je pokazala Cindy Šoštarić Hadžićkoja je pospremila i očistila svoju najdražu ladicu, to jest ladicu za slatkiše.

Bilo da ga volite ili mrzite, uvijek postoje načini uz pomoć kojih proljetno čišćenje možete učiniti jednostavnijim. Influenceri su pokazali kako efikasne tehnike i Arf proizvodi mogu uštedjeti vrijeme i energiju, a kampanja Rukavica je bačena postala je viralna, s ukupno ostvarenim angažmanom od 1.4 milijuna preglea potičući mnoge da podijele svoja iskustva s Arf proizvodima i pridruže se borbi za blistavije domove. Ova kampanja ne samo da je povećala svijest o važnosti higijene doma, već je i demonstrirala efikasnost Arf sredstava za čišćenje kroz stvarne primjere i korisničke recenzije.