Unatoč kiši, na improviziranom nogometnom terenu na terasi restorana Balon, održan je brunch s panelom na kojem su se okupili mediji, sportašice, influenceri te predstavnici Ariela i Hrvatskog nogometnog saveza.
Povod okupljanja i tema druženja bila je podrška djevojčicama koje se bave nogometom. Ariel je sponzorskom suradnjom s Hrvatskim nogometnim savezom pružio podršku ženskom nogometu i time jasno istaknuo: curama (ni)JE mjesto u nogometu!
Tim je povodom također najavljena kampanja za Arielove kapsule za pranje rublja.
„Ariel vjeruje u snagu zajednice i važnost podrške mladim sportašicama u njihovom razvoju. Naš cilj je omogućiti djevojčicama da slijede svoje snove i da imaju pristup potrebnim resursima“, izjavio je Danko Badanjak, direktor P&G-ja za Hrvatsku i Sloveniju.
Kao vodeći brend u segmentu proizvoda za pranje rublja, Ariel ponosno predstavlja novu poboljšanu formulu svojih kapsula koje uspješno uklanjaju i najtvrdokornije mrlje, poput onih od trave i zemlje s nogometnih igrališta.
Pranje rublja sada je još jednostavnije i bolje
Iz dobro poznate obitelji deterdženata Ariel stiže nam formula snažnih 3u1 kapsula koje mijenjaju naše navike u pranju rublja.
Praktične su za korištenje jer uz njih nema prosipanja praška niti razlijevanja deterdženta. Naime, kapsule se samo ubace u bubanj perilice. Inovativni film ovih kapsula s trostrukim djelovanjem u potpunosti se otapa u kontaktu s vodom te tako oslobađa napredne tehnologije koje mogu ukloniti najrazličitije mrlje, čak i na niskim temperaturama pranja. Samo jedna kapsula dostatna je za pranje pune perilice prljavog rublja.
Ariel također ističe važnost prelaska na hladno pranje, čime se smanjuje potrošnja energije i podržava održivost.
Curama (NI)JE mjesto u nogometu
Centralni dio događaja bio je panel na kojem su sudjelovale profesionalne nogometašice Helena Spajić, igračica ženske A nogometne reprezentacije i ŽNK Dinamo, i Karla Jedvaj, igračica ženske A nogometne reprezentacije i austrijskog prvoligaša FC Blau Weiß Linz, te Hrvoje Hrkač, team manager ženskih reprezentacija Hrvatskog nogometnog saveza. Uz njih je također govornik bio Danko Badanjak, generalni direktor P&G-ja za Hrvatsku i Sloveniju, koji je istaknuo važnost poticanja ženskog nogometa. Kroz svoje inspirativne priče, panelisti su potaknuli djevojčice da ne odustaju od svojih snova i da se ustrajno bore za uspjeh.
„Ovo sponzorstvo predstavlja više od financijske podrške – ona je simbol potpore i priznanja za trud i rad naših mladih sportašica“, zahvalio je Hrvoje Hrkač, team manager ženskih reprezentacija Hrvatskog nogometnog saveza.
I očevi aktivno sudjeluju
Jedan od ciljeva nadolazeće kampanje je i poticanje očeva na aktivnu podršku kćerima u njihovim sportskim aktivnostima.
Stoga je Mario Valentić, iako je otac dječaka, dao podršku ovom događaju iz perspektive trenera i kineziologa. Uz njega, događaju su prisustvovale i Nevena Rendeli, Ana Zibar i Lana Gojak. Svi su potvrdili važnost uključenosti roditelja u živote njihove djece, bilo da ih vode na treninge, peru im sportske uniforme ili jednostavno pružaju emocionalnu podršku koja je posebno važna jer mnoga djeca, a posebno djevojčice, često odustaju od sporta u adolescenciji.
Druženje se nakon panela nastavilo uz interaktivne sportske aktivnosti, gdje su svi prisutni odmjerili snage s djevojčicama koje su još jednom pokazale zašto su uspješne u svom sportu.
Ariel nastavlja s podrškom i poticanjem pozitivnih promjena u društvu, uz poruku da djevojčice mogu biti uspješne nogometašice, a očevi mogu biti najbolji saveznici u njihovim uspjesima.