Hrvatska je, kažu podaci, vodeća u svijetu po broju kućnih ljubimaca, jer čak 61% kućanstava ima nekog ljubimca – mahom psa ili mačku! Ekspanzija se, sukladno tome, događa i u resornom sektoru, pa je tako, primjerice, Pet centar Hrvatska u posljednjih 12 mjeseci udvostručio broj trgovina i veterinarskih ljekarni u odabranim trgovinama. Pet centar dio je Pet Network International grupe, koja okuplja vodeće maloprodajne lance za kućne ljubimce iz cijele jugoistočne Europe, stvarajući široku mrežu stručnjaka za brigu o životinjama. Vrhunsko iskustvo kupovine za ljubimce i njihove vlasnike osigurano je u 200 prodajnih mjesta, kao i u internetskim trgovinama koje, kako bi maksimalno zadovoljile potrebe kupaca, nude dostavu i usluge preuzimanja istog dana.
"Otvaranje poslovnih jedinica i u Dubrovniku, na samom jugu Hrvatske, kao i jačanje prisutnosti na sjeveru u Čakovcu i Varaždinu te proširenje mreže poslovnica u Splitu i Rijeci, ključno je za dominantnu prisutnost i daljnji rast na lokalnom tržištu. Ovaj impresivan rast osigurava Pet centru Hrvatska poziciju tržišnog lidera u industriji kućnih ljubimaca“, kaže direktorica Pet centra Hrvatska Neda Vuk Salaba, napominjući kako su kupci prepoznali njihovu kvalitetu, jer bilježe stalan rast zadovoljnih kupaca.
"Pet centar ponosi se inovativnim pristupom u pružanju usluga, uključujući savjetovanje o prehrani, zdravlju i njezi kućnih ljubimaca, što dodatno privlači kupce. Ulaganje u edukaciju našeg osoblja i kontinuirano širenje ponude proizvoda i usluga ključno je za zadržavanje i privlačenje novih kupaca," istaknula je Neda Vuk Salaba.
Dodatna vrijednost njihovog poslovanja ogleda se u ekskluzivnim brendovima hrane za kućne ljubimce u svim kategorijama, među kojima se posebno ističe PETKULT super premium hrana za pse. Ovaj brend, proizveden u Nizozemskoj, ne sadrži govedinu, jaja, mliječne sastojke, sol, kukuruz, pšenicu, soju, umjetna bojila, arome ni konzervanse, pa je kao takav blag i prikladan za osjetljive trbuščiće. Regionalni uzgajivači dugo su ga očekivali u Hrvatskoj i sada je ekskluzivno dostupan samo u ovim centrima.
"Naš je cilj zadržati poziciju broj jedan za sve potrebe kućnih ljubimaca u Hrvatskoj. Uz podršku naših vjernih kupaca i kontinuirano ulaganje u kvalitetu, uvjereni smo da ćemo zadržati isti smjer", istaknula je Neda Vuk Salaba.
Ekskluzivnost u ponudi, ali i odgovornost prema zajednici i stalna edukacija, osigurali su im dominantnu poziciju na tržištu.
"Naša predanost obuhvaća svakodnevne radionice, događanja i edukacije putem društvenih mreža, s trenerima pasa, veterinarima, groomerima i uzgajivačima, kroz koje promičemo najvažnije teme vezane uz svakodnevnu brigu o ljubimcima. Istovremeno, aktivno potičemo održive prakse i odgovornost prema okolišu među našim kupcima, uključujući prikupljanje ambalaže koja se u potpunosti reciklira“, kaže Mara Vuković, direktorica marketinga i komunikacija Pet centra.
Pet centar, u suradnji s kupcima, aktivno potiče donacije, pa tako surađuju s preko 20 udruga diljem Hrvatske koje se bave zaštitom životinja i promicanjem njihove dobrobiti. Na taj način doprinose zajednicama u kojima djeluju, ali i aktivno doprinose poboljšanju životnih uvjeta životinja u Hrvatskoj.
"Pet centar s ponosom organizira niz kreativnih i edukativnih radionica za naše cijenjene kupce, naglašavajući važnost kvalitetne brige i provođenja vremena s ljubimcima, osobito tijekom vikenda. Naši događaji, kao što su Fashion Show za ljubimce s novim kolekcijama kaputića i ljetnim asortimanom, radionice "Paint Your Pet" u suradnji s Paint and Wine, Vau Olimpijada gdje se vlasnici i ljubimci natječu u raznim disciplinama, edukativne radionice s psećim fizijatrima o poteškoćama u kretanju ili oporavku nakon operacije, Dog Fitness u Vrbanima u Zagrebu te tjedne radionice s veterinarima na aktualne teme poput ispravne brige o ljubimcima tijekom ljetnih vrućina i savjeta za putovanja s ljubimcem, uvijek privlače veliki interes“, kaže Mara Vuković i s ponosom ističe nedavno obilježavanje dvogodišnje suradnje s certificiranom trenericom pasa Nadom Zlatković Šestak, koja svoju školu za pse Dog Campus Principi redovito održava u njihovim riječkim poslovnicama – Pet Centar Škurinje i Pet Centar u ZTC centru.
"Posebno nas veseli vidjeti kako se naši kupci posvećuju svojim ljubimcima tijekom slobodnih vikenda, želeći im pružiti svoju ljubav i pažnju kroz učenje novih vještina ili zabavne aktivnosti upravo u našim trgovinama. Kroz ove radionice i događaje, Pet centar nastavlja promovirati kvalitetnu brigu o ljubimcima i graditi najveću zajednicu u regiji posvećenu upravo njihovoj dobrobiti“, zaključuje Mara Vuković.
*Sadržaj nastao u suradnji s Pet centrom.