Umjetnost, pa tako i glazba, u genetskom su kodu omiljenog pivskog brenda - Beck'sa. Stoga ne čudi što se ove godine Beck’s udružio s ULTRA Europe, jednim od najpoznatijih svjetskih glazbenih festivala koji iz godine u godinu privlači sve veći broj zaljubljenika u elektronsku glazbu.

“Svijet elektronske glazbe energičan je, autentičan i slobodan, baš kao i Beck's, a ULTRA Europe festival kroz godine se etablirao kao jedan od publici omiljenih glazbenih događaja na našem području. Radi se o festivalu koji je obogatio ponudu glazbenih festivala u Hrvatskoj i prometnuo se u važan faktor razvoja hrvatskog turizma, stoga sam uvjerena da ćemo i ove godine zajedno stvoriti jedinstveno glazbeno iskustvo koje će publika i dalje pratiti i podržavati. Partnerstvom s ULTRA Europe želimo još više proširiti naše prisustvo na glazbenoj sceni i osigurati vrhunska iskustva svim ljubiteljima elektronske glazbe. To je naša misija, da svaki trenutak uz Beck’s bude poseban i za pamćenje”, rekla je Ema Dragojević, senior manager za premium & beyond beer kategoriju u Zagrebačkoj pivovari.

Ema Dragojević, senior manager za premium & beyond beer kategoriju u Zagrebačkoj pivovari i Diana Jokić, menadžerica korporativnih komunikacija u Zagrebačkoj pivovari.jpg
promo 

Beck's je već dugi niz godina prisutan na europskoj glazbenoj sceni te je integrirao glazbu u svoj identitet. Odavno je postao omiljeni pivski brend brojnih europskih festivala, ali i brojnih klubova i barova. ULTRA je, s druge strane, zaista jedinstveni glazbeni festival na ovim prostorima, a upravo su autentičnost i sloboda vrijednosti koje i Beck's posebno njeguje.

“Stvaranje emotivne poveznice s potrošačima je nama u Zagrebačkoj pivovovari izuzetno važno, a takva se poveznica stvara upravo kroz iskustva koja im osiguravamo. Važno nam je da smo prisutni na različitim eventima i festivalima i da pritom svojim potrošačima osiguramo nezaboravna iskustva. Želimo da se uz naše brendove potrošači dobro osjećaju i da uz njih vežu najbolje uspomene”, komentirala je Diana Jokić, menadžerica korporativnih komunikacija u Zagrebačkoj pivovari.

Ema Dragojević, senior manager za premium & beyond beer kategoriju u Zagrebačkoj pivovari_ Alek El-Kazal, projektni direktor festivala ULTRA Europe i Diana Jokić, menadžerica korporativnih komunikacija u Zagrebačkoj pivo.jpg
promo 

Poznat po svojoj energiji, slobodi i autentičnosti, ULTRA Europe dijeli vrijednosti koje Beck's njeguje već desetljećima. Njihov zajednički cilj je stvoriti nezaboravna iskustva koja spajaju ljude kroz glazbu i vrhunsko pivo. Ovo partnerstvo omogućuje stvaranje zajedničke strasti između ljubitelja glazbe i Beck'sa.

„S velikim zadovoljstvom najavljujemo našu najnoviju suradnju s Beck'som, koja će dodatno obogatiti iskustvo svih naših posjetitelja. Kao jedan od vodećih svjetskih festivala elektroničke glazbe, ULTRA Europe uvijek teži pružiti najbolje svojim fanovima, a ovo partnerstvo savršeno se uklapa u tu viziju. Naš zajednički cilj je pružiti nezaboravne trenutke i stvoriti atmosferu u kojoj će se svi osjećati dobrodošlo i sretno. Radujemo se što ćemo s Beck'som podijeliti ovu novu avanturu i vjerujemo da će ova suradnja dodatno podići standard našeg festivala. Hvala vam što ste dio ove priče i vidimo se na ULTRI“, izjavio je Alek El-Kazal, projektni direktor festivala ULTRA Europe.

ULTRA Europe održat će se od 12. do 14. srpnja 2024. u Splitu, a Beck's je osim pristutnosti na samom festivalu kao ekskluzivni pivski sponzor, osigurao i razne aktivnosti i nagradne igre prije samog festivala.