Krajem lipnja u McDonald's stigao je novi okus sladoleda u dvije poznate verzije- McFlurry i McSundae Deluxe Pistachio. Kako i kod većine McDonald's noviteta koji u vrlo kratkom roku izazovu ogromni interes, to se dogodilo i s novim sladoledima. Ipak, ono čemu se nitko nije nadao je da će taj interes nadmašiti sve dosad i napraviti neviđeni hype! Hype je doveo do nestašice i zbog ogromne potražnje sladoled je određeni period bio nedostupan u McDonald's ponudi. Nestašica je uzrokovala burne komentare korisnika na društvenim mrežama i svi su se pitali samo jedno- Di je nestao pistachio?

McDonald's je na ovu slatku muku genijalno reagirao, napravio marketinški potez za pamćenje te su djelatnici na društvenim mrežama podijelili objavu na kojoj imitiraju kreatora sadržaja Setha Pillipsa poznatog na Instagramu pod imenom Dude With Sign.

Oglasili se i drugi poznati restorani

Genijalni potez nije izazvao samo reakcije korisnika, već su se u cijelu priču uključili i drugi restorani, točnije burger bar Submarine, pekarnica Bread Club, Ali Kebaba, Croccantino i La Turka.

Reagirao i Auto Zubak

Vratio se pistachio!

Kako je završio slučaj pistachio? Jedini način koji je mogao smiriti sve ljubitelje sladoleda je vraćanje istoga u ponudu, a to se upravo i dogodilo. Najpopularniji sladoled u Hrvatskoj vratio se u ponudu 13. srpnja pa su tako svi koji još nisu okusili mnogima omiljeni desert ili jednostavno kao i većina nas traže još, sada imaju priliku probati i uvjeriti se zašto je baš ovaj sladoled zaslužio titulu ljetnog deserta broj jedan!