Za originalni hrvatski koncept Muzeja Iluzija godina 2024. bila je iznimno uspješna, a s jednakim entuzijazmom nastavljaju i u godini pred nama.

Sinergija fascinantnog svijeta zabave i edukacije, poznatija kao edutainment, osim što je globalno prepoznata kao fenomen, privukla je kroz godine postojanja više od 15 milijuna posjetitelja diljem svijeta, radi čega se Muzej Iluzija pozicionirao kao nezaobilazna atrakcija i za lokalce i turiste.

Following Eyes.jpg
promo 

Ekspanzija cijelim svijetom bazirana je na dva poslovna modela - korporativnom i franšiznom s posebnim fokusom na širenje mreže korporativnih muzeja, uz istovremenu sveobuhvatnu podršku franšizama.

MOI_247.jpg
promo 

Upravo radi toga Muzej Iluzija može se pohvaliti i najuspješnijim razdobljem u svom poslovanju, a godinu na izmaku obilježila su tako najveća europska, ali i američka otvaranja, globalna ekspanzija, strelovito širenje tima i velik broj zapošljavanja, otvaranje ekstenzije zagrebačkom uredu u Phoenixu radi lakšeg upravljanja muzejima, ali i vrijedno priznanje za vodstvo.

MOI_Cleveland_Event 26.jpg
promo 

Dva najveća europska muzeja otvorena su u Kopenhagenu i Manchesteru

Da, širenje svjetske mreže Muzeja Iluzija nezaustavljivo raste. Samo u ovoj godini otvoreno je 10 muzeja u svijetu među kojima je i onaj korporativni u Kopenhagenu, ujedno dosad najveći europski Muzej Iluzija. Smješten u najpopularnijoj ulici Strøget u samom centru grada, proteže se na 1.200 četvornih metara i svojim posjetiteljima osigurava više od 70 uzbudljivih i vrlo atraktivnih eksponata.

MOI_Manchester_Launch_Event 89.jpg
promo 

Nedugo nakon, Muzej Iluzija otvoren je i u Manchesteru na popularnom i uvijek rado posjećenom Market Streetu, koji je automatski postao drugi najveći europski muzej nakon Kopenhagena koji isto posluje prema korporativnom modelu. Vibrantni Manchester odabran je za prvu lokaciju Muzeja Iluzija u Velikoj Britaniji, budući da je poznat po svojoj bogatoj povijesti i kulturnoj sceni, ali i kao središte kreativnost i inovacija. Prema korporativnom modelu otvoreni su također, muzeji u Seattleu, St. Louisu, Clevelandu. U jednakom zamahu je i val otvorenja franšiznih, pa su tako kraj 2024. godine obilježila otvaranja Muzeja Iluzija u Bostonu, Valenciji, Johannesburgu, Palermu i Lilleu.

MOI_Manchester_Swapped_Noses_2.jpg
promo 

Metamorfoza - hrvatska tvrtka koja upravlja brendom Muzeja Iluzija

Muzej Iluzija, koncept je koji je inače nastao na ideji osnivača i vlasnika Muzeja Iluzija u Zagrebu, Tomislava Pamukovića i Roka Živkovića, koji je ujedno i prvi Muzej Iluzija na svijetu. Najveći je to i najbrže rastući lanac privatnih muzeja u svijetu. Trenutačno broji preko 55 lokacija u više od 25 država svijeta na četiri kontinenta.

No, velika uloga u uspjehu brenda Muzeja Iluzija pripada Metamorfozi, hrvatskoj tvrtki iz Zagreba, pod vodstvom direktora Tea Širole, koja je vlasnik franšize i upravlja globalnom mrežom Muzeja Iluzija diljem svijeta. Upravo tim Metamorfoze Muzeje Iluzija diljem svijeta vodi kroz sve faze njihovog nastajanja, od izgradnje do svakodnevnog upravljanja, i to iz zagrebačkog ureda. Osim što sudjeluju u kreiranju nacrta, projektantskih prijedloga i rješenja, zagrebački ured u Radničkoj u kojem se trenutačno nalazi preko 100 ljudi, te tim od 30 ljudi u Oroslavju, vodi i nadzire cijelu gradnju i samo otvorenje na muzejskim lokacijama. Isti taj tim stoji i iza izrade svih eksponata i iluzija koje nastaju baš u Oroslavju otkuda dalje putuju na muzejske lokacije diljem svijeta.

MOI_Manchester_Launch_Event 90.jpg
promo 

Hrvatski potpis na globalnoj razini

Hrvatski predznak obilježava svaki dio poslovanja Muzeja Iluzija. Jedna od velikih posebnosti ovog koncepta jest i već spomenuta činjenica da svi eksponati za muzeje diljem svijeta nastaju u Hrvatskoj, u Oroslavju od strane predanog istraživačko-razvojnog tima koji kontinuirano raste. Upravo ti interaktivni eksponati omogućuju posjetiteljima svih Muzeja Iluzija da kroz zabavu i smijeh nauče kako funkcionira ljudski mozak, a svoje uzbudljive doživljaje dijele na društvenim mrežama i tako potiču daljnji interes. Ovaj globalni uspjeh potvrđuje da je jezik zabave u kombinaciji s edukacijom zbilja univerzalan. 

MOI_Seattle_Wall Art 12.jpg
promo 

Teo Širola iz Metamorfoze proglašen najboljim mladim menadžerom godine

O uspjehu Muzeja Iluzija i upravljanju Metamorfoze govori i činjenica da je Teo Širola, direktor tvrtke Metamorfoza koja upravlja mrežom Muzeja Iluzija diljem svijeta, odnio pobjedu u kategoriji mladog menadžera 2023. godine. Naime, Hrvatsko udruženje menadžera i poduzetnika (HUM) CROMA u veljači je dodijelilo nagradu Menadžer godine za 2023. Ukupno je dodijeljeno 11 nagrada u različitim kategorijama i to menadžerima koji se ističu svojim poduzetničkim duhom, entuzijazmom i profesionalnim, etičkim i odgovornim poslovanjem. Tom prilikom Širola je poručio kako im je cilj, unatoč raznim izazovima tržišta, i dalje širiti, unaprjeđivati poslovanje, te zapošljavati nove ljude i ponuditi im mogućnost da iz Hrvatske rade na uspješnom globalnom projektu Muzeja Iluzija.