Tihomira Maria Svirčević, većini poznata kao Tia Svirčević nakon završene Baletne akademije i studija Političkih znanosti i marketinga u Munchenu, te nakon volonterskog angažmana u Domovinskom ratu, tijekom kojeg je kao novinarka izvještavala za njemačke medije, odselila je u New York, te radila za UN / UNICEF. Madison Avenija, kolijevka oglašavanja nadahnula je Tiju i profesionalno usmjerila na konačni put : PR i marketing pa je danas konzultant za marketing. Uz veliko međunarodno iskustvo i znanje započela je izgradnju danas poznatog branda Carpe Diem/Hvar kako u Hrvatskoj tako i u svijetu. Veliki poslovni pothvat bio je potaknuti kolege unutar međunarodnih medijskih kuća na promociju otoka Hvara kao elitne turistička destinacije. To je projekt na koji je posebno ponosna i koji i danas i razvija te je za isti 2013. primila priznanje TOP 5 women in PR od strane PR World Awards / SIlicon Valley. U slobodno vrijeme kojeg je vrlo malo putuje i istražuje druge kulture.