Nakon tjednima dugog hypea na društvenim mrežama, modnih editorijala i viralnih videa, sinoć je u Los Angelesu napokon održana premijera filma Marty Supreme, događaj koji je privukao veliku pažnju i kako se čini prema komentarima, opravdao očekivanja fanova i medija. Ali na strani komentari viđenog na filmskom platnu, jer u fokusu je red carpet koji se, očekivano, pretvorio u modnu pozornicu.
Sve su oči bile uprte u zvijezdu filma, Timothée Chalameta, koji je u pratnji partnerice Kylie Jenner zabljesnuo u matchy custom izdanjima brenda Chrome Hearts. On u narančastom kožnom odijelu, sa svilenom košuljom i čizmama, te torbicom u obliku reketa za stolni tenis (da, da, odlična poveznica s ulogom i temom filma); ona u dugoj haljini jarke narančaste boje, s mega izrezima i detaljima, zaokruženo make-upom i stajlingom u istoj nijansi.
No, oni nisu jedini koji su modno oduševili, među uzvanicima su bili i Gwyneth Paltrow, Odessa A'zion, Tyler, The Creator, s brojnim drugim zvijezdama i članovima filmske ekipe. Event je pokazao da je Marty Supreme više od filma.
Moda kao glavna priča večeri
Iako je film bio povod okupljanju, moda je sinoć jasno bila u prvom planu. Eventom su dominirali stylinzi koji su kombinirali glamur, street estetiku i reference na sam film. Najveći trend svakako su Marty Supreme jakne, koje su već mjesecima predmet razgovora u modnim krugovima. Riječ je o retro-sportskim „track“ i „windbreaker“ jaknama koje je dizajnirao brend NAHMIAS u suradnji s A24, a koje su postale svojevrsna uniforma fanova i modnih insajdera. Ove jakne su se toliko popularne da ih mnogi već nazivaju najprepoznatljivijim komadom 2025. godine.
Merch koji je prerastao film
Promotivna kampanja za Marty Supreme postala je primjer kako moda može oblikovati priču oko filma. Merchevi komadi nisu kreirani kao klasične promotivne stvari, nego kao estetski relevantan, nosiv dizajn koji funkcionira i izvan kino dvorana. Očito je kako je A24 postavio novi standard spajanja filma i mode, detalj koji publika želi posjedovati, a ne samo doživjeti u kinu. Ograničene količine i pop-up prodaje učinile su kolekciju još poželjnijom, a sinoćnji crveni tepih potvrdio je da se radi o mega trendu.