Ova 31-godišnja barbadoška ljepotica zaigranog, karipski opuštenog duha i provokativnog stila točno je četrnaest godina na svjetskoj glazbenoj sceni - prvi singl, ‘Pon de Replay’, lansirao ju je početkom ljeta 2005. u zvjezdane visine. Od tada je imala čak 14 svjetskih hitova i postala jedna od najuspješnijih umjetnica današnjice. Brojke od 60 milijuna prodanih kopija albuma, kao i nevjerojatnih 215 milijuna ‘skinutih’ pjesama putem pametnih telefona i aplikacija, najsnažniji su dokaz toga. Stoga ne treba čuditi vijest, koja je ovih dana obišla svijet, da je RiRi, kako je obožavatelji od milja zovu, postala najbogatija pjevačica showbiz scene, tik uz Beyoncé čije bogatstvo ipak ‘pojačava’ brak s Jay Z-jem. Na golemih 600 milijuna dolara, odnosno gotovo četiri milijarde kuna, procjenjuje se njezino bogatstvo koje, zanimljivo, nije vezano isključivo uz glazbenu industriju.

Naime, Rihanna je prije nekoliko godina napravila odlučan iskorak prema svijetu modne industrije i mudro iskoristila utjecaj na obožavatelje, kao i činjenicu da su velika marketinška istraživanja u SAD-u pokazala kako upravo ona, čak četiri puta brže od konkurencije, prodaje sve što dotakne, osmisli ili reklamira. Okruživši se vrhunskim stilistima i uvijek dostupna utjecajnim urednicima glossy časopisa, poput Anne Wintour koja ju jednostavno obožava, Rihanna je počela graditi kult ultimativne modne ikone 21. stoljeća, i to u svojim kasnim 20-ima. Priznanje udruženja američkih modnih dizajnera prije nekoliko godina doista ju je vinulo u sam vrh stilskog Olimpa pa je tijekom dodjele, dok joj je Wintour uručivala nagradu, izjavila kako je upravo Vogue bio njezin prozor u svijet dok je odrastala na izoliranom Barbadosu.

“Mogu mi reći da sam ovakva ili onakva, ali ne mogu pobijediti moj stil”, izjavila je tada uz oduševljenje publike i upravo time istaknula po čemu se razlikuje od kolegica na sceni. U međuvremenu je pokrenula make up brend Fenty Beauty u suradnji s konglomeratom LVMH, koji je upravo ulaganjem u tu suradnju htio testirati koliko je zapravo Rihanna relevantna. Samo u prvoj godini njezina linija make upa donijela je nevjerojatnu zaradu od pola milijarde dolara pa se Rihanna, zbog vlasničkog udjela u kompaniji, izborila za svoj dio kolača. Potaknuta uspjehom dekorativne linije, počela je novu avanturu, također u suradnji s francuskim modnim konglomeratom, ali ovaj su put očekivanja još veća. Kao i odgovornost.

Potkraj svibnja objavljeno je da je sve spremno za plasiranje na tržište brenda Fenty Maison, čija je baza u Parizu, koji je prvo pravo ulaganje LVMH-a ‘od nule’ u jedan modni pothvat. Ova grupacija u pravilu kupuje brendove, a Bernarda Arnaulta, vlasnika i jednog od najbogatijih Francuza, rijetko se može uvjeriti da je ulaganje u brend koji tek treba podignuti dobra investicija. No vlasnik brendova Christian Dior, Guerlain, Fendi, Veuve Clicquot, Givenchy i Celine udružio je snage s Rihannom koja time postaje jedna od najutjecajnijih žena svjetskog showbiza. Njezin utjecaj time se širi izvan okvira glazbene industrije u kojoj je već dovoljno toga rekla. Sudeći prema posljednjem intervju u časopisu Interview, album joj nije prioritet. Glazbenu scenu ionako su okupirale Cardi B i Nicki Minaj čiji se stil itekako naslanja na onaj Rihannin koja je, sada kao žena iz sjene, postala najsnažnija sila svjetske pop kulture. S jasnim poslovnim planom za sadašnjost, ali i vizijom za budućnost.